PracaGrupypl.praca.dyskusje › [lekki OT] Ogloszenia z Adecco - wyjasnienie

  • 1. Data: 2005-07-15 10:38:21
    Temat: [lekki OT] Ogloszenia z Adecco - wyjasnienie
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Pan z Adecco odpowiedzial na moje zgloszenie o spamowaniu/naruszaniu
    etykiety. Pozwole sobie zacytowac ta odpowiedz:
    "to wiem wiem. skarzyla sie juz sama, ze chyba przegiela. jak widac
    przegiela. ale dziekuje. przesle jej tego maila. mysle, ze juz sie to
    nie powtorzy "
    Zatem mysle ze temat mozna uznac za zakonczony
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 2. Data: 2005-07-15 11:34:56
    Temat: Re: [lekki OT] Ogloszenia z Adecco - wyjasnienie
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia 15-07-2005 o 12:38:21 badzio <b...@n...epf.pl>
    napisał:

    > Pan z Adecco odpowiedzial na moje zgloszenie o spamowaniu/naruszaniu
    > etykiety. Pozwole sobie zacytowac ta odpowiedz:
    > "to wiem wiem. skarzyla sie juz sama, ze chyba przegiela.

    Kto? komu? Jaki pan?

  • 3. Data: 2005-07-15 11:42:28
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Tomasz Płókarz napisał(a):

    > Kto? komu? Jaki pan?
    <odpowiedz z Adecco>
    > Ktos z Waszej firmy spamuje grupe dyskusyjna - 12 ogloszen majacych na
    > celu znalezienie pracownika na grupie pl.praca.dyskusje (ta grupa nie
    > sluzy do umieszczenia ogloszen).
    > Bede wdzieczny za poinstruowanie odpowiedniego pracownika gdzie nalezy
    > umieszczac ogloszenia.

    to wiem wiem. skarzyla sie juz sama, ze chyba przegiela. jak widac
    przegiela. ale dziekuje. przesle jej tego maila. mysle, ze juz sie to
    nie powtorzy

    pozdrawiam
    </odpowiedz z Adecco>
    Sylwester Mikulski

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2005-07-15 12:05:57
    Od: "Immona" <c.oleszkiewicz@w_ytnij.zpds.com.pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w wiadomości

    > to wiem wiem. skarzyla sie juz sama, ze chyba przegiela. jak widac
    > przegiela. ale dziekuje. przesle jej tego maila. mysle, ze juz sie to
    > nie powtorzy

    Adecco albo ta pani powinni sami tu na ppd napisac przeprosiny. Mogliby w
    ten sposob uratowac resztki image'u, ale jak widac dalej nie rozumieja, o co
    chodzi.

    Choc ja juz i tak bede zawsze dokladac wysilkow, zeby nikt z osob, na ktore
    moge miec pod tym wzgledem wplyw, nie zamawial u nich rekrutacji.

    I.

  • 5. Data: 2005-07-15 13:08:25
    Od: czarny <m...@f...art.pl>

    Immona napisał(a):

    > Choc ja juz i tak bede zawsze dokladac wysilkow, zeby nikt z osob, na ktore
    > moge miec pod tym wzgledem wplyw, nie zamawial u nich rekrutacji.

    Az tak bardzo uraziło...?

    --
    czarny
    [:::: usun xxx z adresu :: mystique at free.art.pl ::::]

  • 6. Data: 2005-07-15 19:59:35
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "czarny" <m...@f...art.pl> napisał w wiadomości

    > Az tak bardzo uraziło...?

    "Urazilo" to zle slowo. Przekonalo mnie o niekompetencji firmy, to wszystko.

    I.

  • 7. Data: 2005-07-15 20:03:37
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia 15-07-2005 o 21:59:35 Immona <c...@W...zpds.com.pl>
    napisał:

    > "Urazilo" to zle slowo. Przekonalo mnie o niekompetencji firmy, to
    > wszystko.

    yyy... raczej rzuciło cień :)
    a poza tym kobiety są czasami impulsywne i nie do konca sie kontrolują :)

  • 8. Data: 2005-07-15 20:18:30
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela> napisał w
    wiadomości news:op.sty0obiy0ohrn9@donkichot...

    > yyy... raczej rzuciło cień :)
    > a poza tym kobiety są czasami impulsywne i nie do konca sie kontrolują :)

    Chyba ja lepiej wiem, czy przekonalo, czy rzucilo cien. To sie nie zdarza
    Adecco po raz pierwszy. Mam duza wyrozumialosc dla ludzi i mala dla firm.
    Dlatego nic nie mam do pani, ktorej nazwiska nie zapamietalam, ale firma
    zlecajac pracownikowi zadanie powinna go wyszkolic lub zweryfikowac to, ze
    ma wiedze niezbedna do jego prawidlowego wykonania. Czyli: firma nie dba o
    jakosc pracy swoich pracownikow. Stad juz bardzo blisko do nie dbania o
    jakosc obslugi klienta.

    Zglosilam do ich providera i odpisali, ze zalatwili sprawe. :)

    I.

  • 9. Data: 2005-07-16 12:27:44
    Od: Robert Zawodny <robert.zawodny@[usunto]gazeta.pl>

    On Fri, 15 Jul 2005 22:03:37 +0200, Tomasz Płókarz
    <t...@x...xn--p-ela> wrote:

    >yyy... raczej rzuciło cień :)
    >a poza tym kobiety są czasami impulsywne i nie do konca sie kontrolują :)
    Skoro jest impulsywna i ..., to nie nadaję się na stanowisko związane z
    wyszukiwaniem i zatrudnianiem kadry.
    Jeśli prześledzicie ogłoszenia i oferty pracodawców; Państwo pracujący w
    biurach powinni mieć kwalifikację zbliżone do habilitacji z zakresu nauk
    humanistycznych i informatycznych. A tutaj pewien niesmak na grupię się
    pojawił. Rozumiem jedno ogłoszenie; sprawa pilna, ale tyle. To brak
    kompetencji i profesjonalizmu. Przecież w Media-Market nie kupuję się
    sera.
    Pozostaję tylko wiara, że w III RP tak mozolnie budowanej, pracę można
    znaleźć nie posiadając znajomości i układów.
    --
    Robert Zawodny

  • 10. Data: 2005-07-16 12:34:03
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia 16-07-2005 o 14:27:44 Robert Zawodny
    <robert.zawodny@[usunto]gazeta.pl> napisał:

    > Skoro jest impulsywna i ..., to nie nadaję się na stanowisko związane z
    > wyszukiwaniem i zatrudnianiem kadry.

    "bywają czasami" wszystkie kobiety mi znane - a więc, wyciągając
    wnioski... ;)

    Tak poza tym, większość stanowisk zajmują ludzie, którzy się na nie nie
    nadają (choć z pewnością nadają się na inne) - a mimo to wszystko się
    jakoś kręci :)