PracaGrupypl.praca.dyskusje › legitymacja ubezpieczeniowa

  • 1. Data: 2005-11-27 15:53:39
    Temat: legitymacja ubezpieczeniowa
    Od: "ktosik" <k...@g...pl>

    Podjelem pierwszy raz prace o umowe o prace i nie mam jeszcze legitymacji
    ubezpieczeniowej. Kto powinien mi taka ksiazeczke wydac? czy pracodawca??

  • 2. Data: 2005-11-27 15:59:24
    Temat: Re: legitymacja ubezpieczeniowa
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "ktosik" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Podjelem pierwszy raz prace o umowe o prace i nie mam jeszcze legitymacji
    > ubezpieczeniowej. Kto powinien mi taka ksiazeczke wydac? czy pracodawca??

    ksiazeczke wydaje ZUS, ale pracodawca zglasza sie po nia w Twoim imieniu

  • 3. Data: 2005-11-27 19:57:22
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    the_foe napisał(a):

    > Użytkownik "ktosik" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ksiazeczke wydaje ZUS, ale pracodawca zglasza sie po nia w Twoim imieniu

    Dostałem taką książeczkę w połowie tego roku, pracodawca od ręki mi
    ją wypisał i podstemplował, nigdzie do ZUSu wcześniej nie chodził w tym
    celu.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 4. Data: 2005-11-27 20:43:23
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Liwiusz napisał(a):
    > Dostałem taką książeczkę w połowie tego roku, pracodawca od ręki mi ją
    > wypisał i podstemplował, nigdzie do ZUSu wcześniej nie chodził w tym celu.
    Pracodawca Ci ja wypisal czy tez zalatwil za Ciebie formalnosci w ZUSie?
    Bo mi sie wydaje ze to drugie:P
    Ja sobie zalatwilem wszystko sam... albo prawie wszystko;) od sekretarki
    dostalem wypelniony druczek, wzialem dowod osobisty i swoja fotke i z
    tym poszedlem do zusu, zostawilem. Za tydzien stawilem sie po odbior,
    ofkoz nic nie bylo przygotowane, wszystko pan wypisywal przy mnie. Aha -
    obydwie wycieczki byly w godzinach pracy (za zgoda szefa ofkoz)

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 5. Data: 2005-11-27 21:07:55
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    badzio napisał(a):

    > Pracodawca Ci ja wypisal czy tez zalatwil za Ciebie formalnosci w ZUSie?
    > Bo mi sie wydaje ze to drugie:P

    Raczej to pierwsze. Wyjął pusty blankiet, wypisał, podstemplował w
    odpowiednich miejscach, dokleił i podstemplował zdjęcie, dał mi.

> [...]
    > ofkoz nic nie bylo przygotowane, wszystko pan wypisywal przy mnie. Aha -
    > obydwie wycieczki byly w godzinach pracy (za zgoda szefa ofkoz)

    A kiedy to było? Bo może na tyle dawno, że zdążyły zajść jakieś zmiany?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 6. Data: 2005-11-27 21:29:44
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Liwiusz napisał(a):
    > Raczej to pierwsze. Wyjął pusty blankiet, wypisał, podstemplował w
    > odpowiednich miejscach, dokleił i podstemplował zdjęcie, dał mi.
    A moze pracujesz w ZUSie?;P
    > A kiedy to było? Bo może na tyle dawno, że zdążyły zajść jakieś zmiany?
    Jakis m-c temu

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 7. Data: 2005-11-27 21:48:52
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Witam,
    w firmie do 19 pracowników legitymację ubezpieczeniową wydaje ZUS na
    podstawie zaświadczenia pracodawcy. W firmie zatrudniającej ponad 19
    pracowników legitymację wystawia pracodawca. Stąd rozbieżności w
    informacjach.

    wa