PracaGrupypl.praca.dyskusjekuriozum › Re: kuriozum
  • Data: 2005-04-26 09:09:42
    Temat: Re: kuriozum
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> napisał w wiadomości
    news:d4kvv2$m9g$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Cudo. Wyglada jak nieudolnie przetlumaczone z obcego jezyka, ale przeciez
    > tej firmie musza pracowac jacys Polacy...
    [...]
    > Ale ci tutaj
    > wygladaja, jakby rzeczywiscie mieli problemy z wyslawianiem sie lub
    totalny
    > brak wyczucia co do slownictwa.

    Mnie się zdaje, że to takie młode chłopaki (dziewczyny), które przy obozowym
    ognisku wpadły na pomysł założenia firmy i tak na sucho - bez badania rynku,
    bez zgłębienia jakiejkolwiek wiedzy pchają się na ślepo na ten rynek.

    W końcu: "Naszym celem jest generacja efektu synergii pomiędzy nami a
    naszymi klientami, dlatego zawsze jesteśmy kreatywni i wykazujący swieże
    spojrzenie w tematach, które realizujemy." tak pięknie i profesjonalnie
    brzmi.

    Ale że jest to:
    - zdanie wielokrotnie złożone,
    - zdanie pełne trudnych wyrazów,
    - zdanie zamieszczone w medium, gdzie angażowanie 0,1% mózgu w dekodowanie
    znaczeń to dla przeciętnego użytkownika zbyt dużo,
    - zdanie zamieszczone wśród innych zdań tej samej czcionki, koloru i
    wielkości,
    - zdanie "klej" - mające znaczenie dopiero wtedy, gdy przylepi się je do
    czegoś (domysłu, innego zdania) i podobnie jak klej nie mające zastosowania
    jako odrębna substancja,

    to już brakło pomyślunku.

    Widzę, że są ze Śląska, popytam, może zadzwonię i zapytam o tą pracę - a co
    mi tam :)

    pozdrawiam
    m.