PracaGrupypl.praca.dyskusjekuriozum › Re: kuriozum
  • Data: 2005-04-26 08:55:35
    Temat: Re: kuriozum
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:d4kubg$o5k$1@inews.gazeta.pl...

    > albo Rodzaje współpracy: Business to business - Poszukujecie partnera
    > który
    > mógłby przejąć częściowo obszar działania. Jesteśmy zainteresowani
    > wszelkimi
    > możliwościami kooperacji.
    >
    > cudo :)

    Cudo. Wyglada jak nieudolnie przetlumaczone z obcego jezyka, ale przeciez w
    tej firmie musza pracowac jacys Polacy... Z podobnym stylem spotykam sie
    czesto, jak niemieckie firmy tworza sobie polski folder lub strone www i
    zatrudniaja "tlumacza doslownego" nie czujacego roznic w marketingowym
    wydzwieku roznych slow i uwazajacego, ze tlumaczenie dobre to tlumaczenie
    jak najdokladniejsze. Potem ja po tych tlumaczach poprawiam :). Ale ci tutaj
    wygladaja, jakby rzeczywiscie mieli problemy z wyslawianiem sie lub totalny
    brak wyczucia co do slownictwa.

    I.