PracaGrupypl.praca.dyskusje › kupic dyplom ukonczenia szkoly wyzszej

  • 1. Data: 2002-05-28 18:52:10
    Temat: kupic dyplom ukonczenia szkoly wyzszej
    Od: "Karol Adamczyk" <d...@p...gazeta.pl>

    Witam,
    Potrzebuje kupic dyplom ukonczenia szkoly wyzszej - dajcie mi prosze znac na
    priv gdzie moge zaczac szukac, tylko na priv, grup nie moge sledzic,
    Potrzebuje, zeby wyemigrowac do pracy na wakacje, zdolnosci mam, ale akurat
    ta firma potrzebuje dyplomu. Dziesiatki innych nie potrzebowaly, i prace
    robilem i byli zadowoleni...
    A jak w ogole taki dyplom wyglada? :) Moze gdzies na Necie jest zdjecie?
    Dzieki,
    Karol - d...@p...gazeta.pl

  • 2. Data: 2002-05-28 19:37:17
    Temat: Re: kupic dyplom ukonczenia szkoly wyzszej
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    d...@p...gazeta.pl (Karol Adamczyk) wrote in <ad0jkq$6f4$1@news.gazeta.pl>:

> [...]
    >robilem i byli zadowoleni...
    >A jak w ogole taki dyplom wyglada? :) Moze gdzies na Necie jest zdjecie?

    Uwaga - to prowokacja !

    W.

  • 3. Data: 2002-05-28 21:43:38
    Od: "Shuwar" <s...@p...onet.pl>

    A może wypożyczyć Ci własną żonę? żeby nie nudziło Ci się za granicą!
    A może pożyczyć Ci własny samochód? No bo czym tam dojedziesz!
    A może własny dyplom Ci oddam? Bo mnie na co, ja już mam pracę!
    A gdyby co to możemy wszystko zwalić na mnie. Mogę też pójść siedzieć za
    Ciebie - a co mi tam!

    Człowieku masz godność? Wiesz co to odpowiedzialność?
    Czy chcesz dołączyć od tych "mądrych" u nas w kraju co z przekrętów żyją
    (i dyplomy podobno posiadają)

  • 4. Data: 2002-05-29 02:53:44
    Od: "Shuwar" <s...@p...onet.pl>

    A nie ma o czym rozmawiać, bo żony tak jak i samochodu i dyplomu jeszcze nie
    posiadam :-)

    dyplom będzie jak dobrze pójdzie za parę tygodni;
    żona, jak niedobrze pójdzie za paręnaście miesięcy;
    samochód, marzenia ściętej głowy :-)

  • 5. Data: 2002-05-29 07:34:58
    Od: "Chris" <c...@g...de>

    "Karol Adamczyk" <d...@p...gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > Karol - d...@p...gazeta.pl
    >
    > --
    > Wys?ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
    http://www.gazeta.pl/usenet/

    Dam ci rade cymbale i opusc te liste jak najszybciej, bo nie znajdziesz
    tutaj odpowiedzi na swe debilne pytanie. Jak chcesz kupic dyplom, prawko,
    dowod czy cokolwiek, idz na jakis bazar w wiekszym miescie i kup!
    Proponuje kupic sobie od razu doktorat, bo co sie bedziesz dwa razy
    fatygowal jak sie okaze, ze go potrzebujesz...

    bez pozdrowien,
    Chris

  • 6. Data: 2002-05-29 10:07:58
    Od: "Astucci" <A...@p...onet.pl>

> [...]

    co do żony to mam pytanie ;)
    Ładna ??
    jak ładna i inteligentna to podaj cenę za ile, może i wypożyczę ;)))

    ha ha ha

    ok, bez nerw... to tak na rozluźnienie ;)
    miłego pa ;)