PracaGrupypl.praca.dyskusjekupic dyplom ukonczenia szkoly wyzszej › Re: kupic dyplom ukonczenia szkoly wyzszej
    From: "Chris" <c...@g...de>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kupic dyplom ukonczenia szkoly wyzszej
    Date: Wed, 29 May 2002 09:34:58 +0200

    "Karol Adamczyk" <d...@p...gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:ad0jkq$6f4$1@news.gazeta.pl...
    > Witam,
    > Potrzebuje kupic dyplom ukonczenia szkoly wyzszej - dajcie mi prosze znac
    na
    > priv gdzie moge zaczac szukac, tylko na priv, grup nie moge sledzic,
    > Potrzebuje, zeby wyemigrowac do pracy na wakacje, zdolnosci mam, ale
    akurat
    > ta firma potrzebuje dyplomu. Dziesiatki innych nie potrzebowaly, i prace
    > robilem i byli zadowoleni...
    > A jak w ogole taki dyplom wyglada? :) Moze gdzies na Necie jest zdjecie?
    > Dzieki,
    > Karol - d...@p...gazeta.pl

> [...]
    http://www.gazeta.pl/usenet/

    Dam ci rade cymbale i opusc te liste jak najszybciej, bo nie znajdziesz
    tutaj odpowiedzi na swe debilne pytanie. Jak chcesz kupic dyplom, prawko,
    dowod czy cokolwiek, idz na jakis bazar w wiekszym miescie i kup!
    Proponuje kupic sobie od razu doktorat, bo co sie bedziesz dwa razy
    fatygowal jak sie okaze, ze go potrzebujesz...

    bez pozdrowien,
    Chris