PracaGrupypl.praca.dyskusjekoszty badania do pracy przed podpisaniem umowy??? › Re: koszty badania do pracy przed podpisaniem umowy???
    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.soc.prawo
    Subject: Re: koszty badania do pracy przed podpisaniem umowy???
    Date: Thu, 13 Apr 2006 08:03:51 +0200

    fart wrote:

    > Nie zgadzam się na zapłacenie .... natomiast zgodnie z rozporządzeniem ...
    > żądam natomiast od nowoprzyjmowanej osoby zaświadczenia o braku
    > przeciwwskazań zdrowotnych na stanowisku pracy od lekarza medycyny pracy ...
    > i to tego ... z którym ja mam podpisaną umowę :)))))
    > Jeszcze raz ...... wyobraź sobie, że masz do wykonania prace spawalnicze na
    > wysokości oraz pod wodą ... i jakieś jeszcze ... na platformie
    > Koszt badań wynosi 150-200 zł ... Ty masz przyjąć 200 osób ..... zgłasza się
    > do Ciebie 2000 osób ... Ty wysyłasz i płacisz .. wysyłasz i płacisz za te
> [...]

    Jesli masz zatrudnic 200 osob, a biznesplan nie jest z ksiezyca, to
    zawsze mozesz zatrudnic lekaza, ktory zrobi wstepna selekcje (to raz),
    no i zazwyczaj sa to ludzie z jakims doswiadczeniem, a wiec wykonywali
    podobne prace to 2, a po trzecie jestli wsrod tych osob znajdzie sie
    jedna badz dwie bardziej ryzykowne to przy 200 chyba nie jest to
    problemem dla firmy, bo jak jest to problem to dla mnie podobna firma
    jest na tyle podejrzana, ze wyegzekwowanie zaplaty tez moze byc
    problemem, wiec moze sobie ja od razu lepiej darowac...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl