PracaGrupypl.praca.dyskusjekoszty badania do pracy przed podpisaniem umowy??? › Re: koszty badania do pracy przed podpisaniem umowy???
  • Data: 2006-04-13 05:30:46
    Temat: Re: koszty badania do pracy przed podpisaniem umowy???
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > oj kolego fart, coś mi się wydaje że przesadzacie.
    > Jak wół masz w przepisach podane kto i za co płaci, więc jak jesteś
    > pracodawcą to przyjmij do wiadomości, że jak przyjmujesz kogoś do pracy to
    > twoim obowiązkiem jest zapłacić badania, możesz wyznaczyć placówkę za
    > którą
    > płacisz.
    > i nie wolno ci przyjąc pracownika który badań nie ma.

    Przecież ja nic innego nie robie .... płacę za badania ..... okresowe :))
    ale przed przyjęciem żądam aby osoba nowoprzyjmowana okazała się
    zaświadczeniem o braku przeciwwskazań zdrowotnych

    Mówiąc już klonkretnie ..... zwracam pracownikowi koszty badań .............
    ale mam w d000pie osobę, która nie przeszła pomyślnie tych badań.
    Przecież w takim wypadku prostą sprawą jest, że niejaki GROMAX ... zapindala
    do odpowiedniego lekarza medycyny pracy..... poddaje się badaniom na nurka i
    diabli wiedzą jakiego astronaute a potem idzie z rachunkiem do Ośrodka Badań
    k=Kosmicznych i rząda zwrotu poniesionych kosztów ....... :)))))))) jaja
    nieeeeee ??? :)))

    a musi to byś własnie ten ośrodek medycyny pracy a nie inny ... bo ten
    lekarz zna, lub powinien znać, charakter wykonywanej pracy

    pozdrawiam
    fart