PracaGrupypl.praca.dyskusjekontrola finansów w spółce › Re: kontrola finansów w spółce
    From: "Ela Busz" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kontrola finansów w spółce
    Date: Wed, 20 Aug 2003 22:11:20 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@62.233.219.251

    Czy nie bylo Walnego Zgromadzenia , na ktorym zarzad przedstawial
    sprawozdanie zarzadu, sprawozdanie finansowe itp? .
    Zgodnie z kodeksem handlowym wspolnik ma prawo w kazdej chwili
    przegladac dokumenty spolki. Napisz wiec szybko pismo do zarzadu
    powolujac sie na odpowiedni paragraf ,wyznaczajac dzien , w ktorym
    przyjdziesz te dokumenty ogladac ( godz itp) . Robi sie to w jej
    siedzibie . Mozesz miec ze soba osobe , ktora pomoze sie w tym
    wszystkim rozeznac choc tak naprawde to sa do zobaczenia 3 kwestie -
    kapital zalozycielski, zobowiazania , naleznosci .
    Ponadto przegladac dokumenty finansowe mozesz zboaczyc na co poszly
    pieniazki (np wyjazdy, dziwne zlecenia ). Zobacz tez dokladnie umowe
    spolki ( wazne).
    Powodzenia .
    Odpowiadasz do wysokosci udzialow , ale spiesz sie .