PracaGrupypl.praca.dyskusjekonsekwencje nie oddania pracodawcy komorki › Re: konsekwencje nie oddania pracodawcy komorki
  • Data: 2003-05-30 09:44:47
    Temat: Re: konsekwencje nie oddania pracodawcy komorki
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:581a.00000548.3ed720dc@newsgate.onet.pl...

    > Witam,
    > niestety, podyskutujemy,
    [ciach fragmenty KP]

    A dlaczego niestety? :)

    > Koniec kropka ani słowa o rozliczaniu się z mienia

    Nie twierdzilam, ze jest o tym w Kodeksie Pracy! Napisalam tylko, co mi
    poradzil inspektor w PIP-ie! Ja wiem, ze urzednicy w urzedach skarbowych,
    czy w zus-ie, czy w PIP-ie interpretuja przepisy po swojemu, ale w takim
    gdzie nalezy udac sie po porady?
    Oczywiscie pracownik ma prawo zadac poprawy swiadectwa pracy, pracodawca
    oczywiscie poprawia, ale to trwa...

    Inna sprawa, ze otrzymujac np. telefon komorkowy od pracodawcy pracownik
    podpisuje jakis dokument, jakas odpowiedzialnosc materialna i tam sa zawarte
    warunki zwrotu powierzonego mienia.

    Kasia