PracaGrupypl.praca.dyskusjekonsekwencje nie oddania pracodawcy komorki › Re: konsekwencje nie oddania pracodawcy komorki
  • Data: 2003-05-30 10:29:28
    Temat: Re: konsekwencje nie oddania pracodawcy komorki
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:581a.000005a4.3ed72e99@newsgate.onet.pl...
    > Niestety nie moge zgodzic sie z podaną przez Ciebie informacją, wobec
    czego
    > przestawaim swoje argumenty, a to już dyskusja.

    Aaaa to ja zle zrozumialam, ze "niestety bedziemy musieli podyskutowac" :))

    > 7 dni

    Zgadza sie. 7 dni na wydanie swiadectwa, 7 na poprawe. Jak komus zalezy
    szybko zalatwic sprawe to sie moze denerwowac.

    > Nikoniecznie. Najprawdopodobniej podpisuje RW. Poza tym wszystko jest
    możliwe,
    > zarówno odpowiedzialnośc za mienie powierzone jak i nic.

    Zgadza sie, wszystko zalezy od pracodawcy. Znam takiego co dawal
    pracownikowi klucze i dokumenty swojego samochodu, zeby jechal do sklepu
    kupic wode mineralna, bo sie skonczyla, a pracownikom chce sie pic (i jemu
    tez) :)

    Kasia