PracaGrupypl.praca.dyskusjekonsekwencje nie oddania pracodawcy komorki › Re: konsekwencje nie oddania pracodawcy komorki
  • Data: 2003-06-01 09:22:08
    Temat: Re: konsekwencje nie oddania pracodawcy komorki
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (...)

    > A po co robić te wszystkie dziwne rzeczy ? Nie prościej pilnowac komórki
    > przed zgubieniem i zniszczeniem, nie kłamać, nie zgłaszać fikcyjnych
    > kradzieży, a odchodząc z pracy rzetelnie rozliczyć się z pracodawcą - oddać
    > lub zapłacić jakąś uzgodnioną cenę.
    >
    > Po co te wszystkie sztuczki i przekręty ? Mało złodziei i oszustów w tym
    > kraju ?

    Miałem swego czasu ciekawe doświadczenie - zostałem poproszony o
    uporządkowanie pewnej firmy, w której nieoddawanie komórek (i laptopów)
    przez zwalnianych (zwalniających się też) pracowników - było na porządku
    dziennym. To doświadczenie nauczyło mnie jednego - takie praktyki nie są
    wynikiem kwalifikacji etycznych pracowników lecz szefa, to on toleruje,
    uczy i stwarza sytuacje, w których pracownik przywłaszczenie traktuje
    jako odwet, rekompensatę lub zemstę.

    Pzdr: Dogbert