PracaGrupypl.praca.dyskusjekoniec umowy › Re: koniec umowy
  • Data: 2008-09-21 18:18:58
    Temat: Re: koniec umowy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gb3vfo$u6f$1@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > A konkretniej?
    Nie można trzymać pracownika "bardzo długo" na umowie na czas nieokreślony,
    bo prawo określa okres wypowiedzenia.
    Nic natomiast nie stoi na przeszkodzie dać pracownikowi umowę na 5 lat (a
    nawet bez kluzuli o 2 tyg. wypowiedzeniu) i potem następną taką samą czy
    podobną.
    Ponadto umowa na czas określony utrudnia pewne czynności (np. w banku).

    --
    Jotte