PracaGrupypl.praca.dyskusje › koniec bezrobocia? :)

  • 1. Data: 2005-10-18 13:50:41
    Temat: koniec bezrobocia? :)
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Pewna firma potrzebuje jakiegoś "kierownika" do otwieranego w mojej okolicy
    oddziału. Zaprosili mnie 12 września na rozmowe kwalifikacyjną, która
    została zaplanowana na 27 września. 22 wrzesnia przeprosili, że musza ten
    termin odwołac i poprosili o przybycie 10 pazdziernika. Potwierdzilem im, że
    przyjade, ale jednak 6 pazdziernika odwołałem mój przyjazd, bo mi nie
    pasowało. Zaproponowali kolejny termin na 20 pazdziernika. Zaakceptowałem
    ponownie, ale znowu w ten piątek stwierdziłem, że mi sie nie chce i
    napisałem im, że nie dam rady i że licze się ze skreśleniem mnie z listy
    kandydatów. Dostałem odpowiedź, że znajda dla mnie czas jeszcze 7 listopada.
    Napisałem im, że postaram się dojechać i chyba w końcu pojade zwłaszcza, że
    zwracają koszty przejazdu i noclegu w hotelu.

    Mam 40 lat i przed paroma dniami dopiero obroniłem prace licencjacką w
    prywatnej zaocznej szkole zarządzania i marketingu.

    vertret

  • 2. Data: 2005-10-18 14:16:08
    Temat: Re: koniec bezrobocia? :)
    Od: Piotr <s...@r...com>

    vertret napisał(a):
    > Pewna firma potrzebuje jakiegoś "kierownika" do otwieranego w mojej okolicy
    > oddziału.
    [..]
    > Mam 40 lat i przed paroma dniami dopiero obroniłem prace licencjacką w
    > prywatnej zaocznej szkole zarządzania i marketingu.

    Wolałbym się mylić ale prawdopodobnie liczą na to że zgodzisz się
    pracować za małe pieniądze, którymi ktoś młodszy z bardziej prestiżowym
    dyplomem nie byłby zainteresowany - dlatego są tacy układni. No ale
    najlepiej pojedź i sprawdź.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2005-10-18 16:30:45
    Od: "mhl999 " <m...@W...gazeta.pl>

    vertret <vertret@@@op.pl> napisał(a):

> [...]
    > Napisałem im, że postaram się dojechać i chyba w końcu pojade zwłaszcza, że
    > zwracają koszty przejazdu i noclegu w hotelu.

    osobiscie dla samego relaksu bym sie przejechal, a jak zacznie sie rozmowa
    o pieniadzach to rzuc im zaporowa sumę zeby wiedzieli, ze daremnie nie
    czekali ;-)

    jesli dojdziesz do wniosku, ze znow nie chce ci sie jechac to zadzwon,
    ze sprawa jest nieakutalna, nie jestes zainteresowany oferta.

    pozdrawiam
    mhl999

  • 4. Data: 2005-10-18 16:31:51
    Od: ".:Tomek:." <t...@w...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "vertret" <vertret@@@op.pl> napisał w wiadomości

    > pasowało. Zaproponowali kolejny termin na 20 pazdziernika. Zaakceptowałem
    > ponownie, ale znowu w ten piątek stwierdziłem, że mi sie nie chce i

    ech ...

  • 5. Data: 2005-10-18 16:32:02
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    vertret wrote:
> [...]
    > napisałem im, że nie dam rady i że licze się ze skreśleniem mnie z
    > listy kandydatów. Dostałem odpowiedź, że znajda dla mnie czas jeszcze

    Skoro Ci sie nie chce to nie zawracaj im glowy i nie marnuj czyjegos
    czasu.

  • 6. Data: 2005-10-18 16:35:59
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Skoro Ci sie nie chce to nie zawracaj im glowy i nie marnuj czyjegos
    > czasu.

    Jak taka ostateczną decyzje podejme to ich natychmiast zawiadomie. Na razie
    planuje jechać.

    vertret

  • 7. Data: 2005-10-18 17:27:19
    Od: Jarek <s...@d...woli.com>

    vertret napisał(a):
    > jednak 6 pazdziernika odwołałem mój przyjazd
    > stwierdziłem, że mi sie nie chce
    > postaram się dojechać

    > Mam 40 lat

    eeeee serio ?

    > przed paroma dniami dopiero obroniłem prace licencjacką w
    > prywatnej zaocznej szkole zarządzania i marketingu.

    nie dziwię, się, że tak późno.

    --
    [ pozdrowienia ]
    [ j'k`r.o`c'h`m'a`l's`k'i na g`m'a`i'l c`o'm` ]

  • 8. Data: 2005-10-18 17:39:05
    Od: perszing <m...@...s.u.n.t.o.wp.pl>

    Piotrek napisał(a):

    > Skoro Ci sie nie chce to nie zawracaj im glowy i nie marnuj czyjegos
    > czasu.

    A niech pomarnuje, przynajmniej bedzie sprawiedliwiej, bo HR'owcy czesto
    marnuja czas osob zaproszonych na rozmowy.

    p.
    --
    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    ::::::

  • 9. Data: 2005-10-18 17:52:05
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    perszing w news:dj3c1l$9fd$1@news.onet.pl napisał(a):

    > A niech pomarnuje, przynajmniej bedzie sprawiedliwiej,
    > bo HR'owcy czesto marnuja czas osob zaproszonych
    > na rozmowy.

    To nie sprawiedliwość tylko głupota.

    pozdrawiam
    Greg

  • 10. Data: 2005-10-18 18:03:59
    Od: perszing <m...@...s.u.n.t.o.wp.pl>

    Greg napisał(a):

    > To nie sprawiedliwość tylko głupota.

    No wiem, ze powinien powiedziec NIE INTERESUJE MNIE. Ale dodam, wcale mi
    to nie przeszkadza, ze pomarnuje troche czas ludzi od HR :).

    --
    ::::::