PracaGrupypl.praca.dyskusjekazdy narzeka na brak pracy tymczasem.... › Re: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
    From: o...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
    Date: 9 May 2003 13:48:00 +0200

    Witam.

    Myslę że jesli chodzi o osobowosć, doswiadczenie i wykształcenie jestem dobrym
    kandydatem....

    ALE:

    Jestem architektem

    Pracuję przy sprzedaży koncepcji, projektów urbanistycznych.
    Robię prezentacje jezdze po urzędach, zarządach miast, spotykam sie z
    mieszkańcami, ustalam , negocjuję, znajduję rozwiązania potem to projektujemy.
    Dzielę pracę dla całego zespołu itd... (czyli zarządzanie tez)

    Ja szukam takiej pracy, jak oferujecie, niestety nie pracowałem nigdy w handlu
    (nie licząc tego ze dosc duzo zarobilem na sprzedazy bezp. ale sie nie
    przyznaję -bo to trochę uwłaczające ;-)

    Znam doskonale techniki prowadzenia rozmów,psychologię sprzedaży, reklamy...
    potrafie sie przygotowac.
    Ale co najwazniejsze -mam OSOBOWOSĆ stworzoną do takich zadań :-).
    NIe przechodzę niezauważony, potrafię byc mily i stanowczy, wzbudzam szacunek,
    podnosze preztiż, itd..... Zaprzyjazniam się z partnerami z drugiej strony
    stołu. Sprawiam, że ludzie mnie słuchają. WYWIERAM WRAZENIE i mam duzy wpływ
    na ludzi w kontakcie osobistym. TO ŁATWE DO SPRAWDZENIA - ale nikt nie chce
    sprawdzac ze względu na brak słowa handel w doswiadczeniu zawodowym.

    "robię takżę złoto z g..." ;-)

    Bardzo lubie te kontakty niestety to tylko 10% czasu - reszta to nudne
    sleczenie przy komputerze.

    I wyobraz sobie - na moje oferty nie ma odzewu.
    Nie pracowalem w handlu - jestem spalony w kazdym sortowaniu CV - chociaż
    uważam ze takich jak ja osób poszukujecie.

    A kogo zatrudniacie (tzn. moze nie Twoja firma - ale inni)?
    Z tego co widzę - baranów, zarozumialców, cwaniaczków.. z takimi nikt poważny
    nie chce rozmawiać! Naprawdę nie ma w czym wybierać?

    Mam wszystkie potrzebne umiejętności, wykształcenie, język i doświadczenie -
    oprócz tego ze brakuje słowa DOSWIADCZENIE - HANDEL.

    To czego nie wiem - dają szkolenia, które organizujecie.

    Moim zdaniem sprzedaż koncepcji niczym się nie różni - ba - jest nawet
    trudniejsza, wymaga większych umiejętnosci i zdolnosci.

    Prosze cię o radę - co mam napisać w CV, zeby przyjsc na rozmowę do firmy
    takiej jak Twoja?
    I czy to w ogóle ma sens? Moze z Twojego punktu widzenia osoba taka jak ja sie
    nie nadaje?

    Próbuję zdobyć doswiadczenie w handlu - ale nie mam jak, bo nie przyjmują bez
    doswiadczenia.Chyba ze do amwaya lub akwizycji lornetek... a to ABSOLUTNIE
    wykluczone. Jestem profesjonalistą. Więc paragraf 22.

    Jeszcze raz proszę o radę - czy w ogóle mam jakieś szanse?

    Jesli dojdzie do rozmowy - to juz jestem spokojny. Moze nawet jesli nie
    dostanę pracy to napewno będę brany pod uwagę...

    pozdrawiam i proszę o odp. - pytam całkiem poważnie, chociaż nieformalnie

    Wojtek

    P.S. A pod jaki adres skierować ofertę?