PracaGrupypl.praca.dyskusjekazdy narzeka na brak pracy tymczasem.... › Re: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
    From: Robert Drozd <r...@s...wawSPAMPRECZ.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
    Date: Wed, 07 May 2003 12:19:45 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@62.233.141.30

    Stało się to Wed, 7 May 2003 11:02:02 +0200, gdy "Piotr Bukalski"

    >Użytkownik Robert Drozd <r...@s...wawSPAMPRECZ.pl> w wiadomości do grup
    >dyskusyjnych
    >
    >Widac, ze nie masz problemow z pieniedzmi i nigdy nie byles w krytycznej
    >sytuacji finansowej. Jesli ktos ma zasilek w wysokosci 300 zl przez pol roku
    >i ma sie za to utrzymac (czynsz, media, zycie) - to sorry, ale glupoty
    >piszesz - skad ma wziac na slowniki, ksiazki i miesiecznie na kurs jezyka
    >???? Dodam, ze po pol roku zasilek znika i....

    Po pierwsze: kwota jaką podałem jest maksymalna. Jeśli ktoś się już
    uczył języka, to część z tych rzeczy ma w domu i nie trzeba ich kupować
    (są też tańsze alternatywy - znajomi, allegro, programy pirackie itd.).
    Można więc zacząć od tego co się ma, a nie narzekać, że nie stać na
    wszystko.

    Po drugie: całe życie taka osoba była na zasiłku? Sorry, ale gdy akurat
    się trochę ma, to zanim kupi się nowy samochód, ciuchy i inne tego typu
    zabawki, trzeba zainwestować w siebie.

    Jaki odsetek tych osób, które teraz stoją w kolejce w opiece społecznej
    parę lat temu kupowały wszystko na raty, zaciągały kredyty (choćby w
    formie kart w supermarketach) i liczyły, że nadal będzie tak radośnie?

    Po trzecie: chodzi mi o walkę z takim rozpowszechnionym mitem, że aby
    się czegoś nauczyć 'trzeba iść na kurs'. Jasne, organizatorzy kursów na
    tym nieźle zarabiają.

    Pozdrawiam,
    Robert