PracaGrupypl.praca.dyskusjekazdy narzeka na brak pracy tymczasem.... › Re: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
  • Data: 2003-05-06 15:12:59
    Temat: Re: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
    Od: Elfka <k...@g...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

    <ciach wszystko>.

    A moze to wynik tego, iz przedstawiciel handlowy kojarzy sie niestety
    bardzo zle: zarobisz tyle ile sprzedasz, akwizycja, pozny i czesto
    nadgodzinny czas pracy, czeste wyjazdy, objazdy..
    Poza tym wiele osob nie ma w sobie duzo odwagi, przebojowosci w
    kontaktach z ludzmi, a przeciez o czym i jakos trzeba z klientami i
    potencjalnymi klientami rozmawiac.
    Jezyki obce tez sa wyzwaniem... Ja osobiscie nie mam zdolnosci do tej
    kategorii rozwoju zawodowego, choc bym sie uczyla gdybym tylko mogla. A
    jak uczelnie ucza to wiedza wszyscy studenci i absolwenci :)
    Zycze powodzenia w poszukiwaniach. A i czasem warto obnizyc swoje
    wymagania by trafic na kogos, kogo wyprofilujemy wedlug wlasnych potrzeb.
    Pozdrawiam
    Elfka

    | Elfy sa wsrod nas |