PracaGrupypl.praca.dyskusjekazdy narzeka na brak pracy tymczasem.... › Re: Odp: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
  • Data: 2003-05-06 16:07:32
    Temat: Re: Odp: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
    Od: "przemo77" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mystery Me" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b98m0r$7kt$1@atlantis.news.tpi.pl...
    ozmowy handlowe prowadzi sie na
    > najwyszym szczeblu bo mowimy o powaznej inwestycji. Head hunting to niezla
    > propozycja, ale moj klient nie zyczy sobie kogos pokupionego gdyz ceni
    sobie
    > lojalnosc pracownika, ktora w tym wypadku z gory jest pod znakiem
    zapytania.

    Lojalnosc pracownika powiadasz - a co to dzis znaczy. Mamy takie czasy ze
    kazdy odejdzie od ciebie jesli otrzyma lepsza propozycje. W Polsce niestety
    slowo lojalnosc nic nie znaczy (lojalny=frajer). Head Hunting to najlepsza
    propozycja - uwierz mi - znajdziesz w ten sposob kogos dobrego i juz
    sprawdzonego w bojach (a paru informacji na temat produktu sie nauczy -
    grunt ze umie pieknie gadac). Natomiast lojalnosc tego pracownika zalezy
    tylko od was - jezeli bedzie zadowolony z pracy (nie tylko z zarobkow) to
    zostanie u was.