PracaGrupypl.praca.dyskusjekazdy narzeka na brak pracy tymczasem.... › Odp: Odp: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
  • Data: 2003-05-06 16:01:39
    Temat: Odp: Odp: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
    Od: "Mystery Me" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja tam się nie dziwię - nie dość, że samo stanowisko nie ma dużego
    > prestiżu społecznego, to jeszcze autor próbuje zachęcić osoby studiujące
    > 5 lat nauki techniczne, do robienia zupełnie czegoś innego niż to czego
    > ich uczyli.
    >
    > Flyer

    Przepraszam za glupie byc moze pytanie, ale kto jesli nie inzynier powinien
    doradzac firmom produkcyjnym jakie parametry powinny spelniac maszyny ktore
    maja zakupic? A po drugie, kto jesli nie inzynier bedzie wogole wiedzial co
    u licha w tym wypadku sprzedaje? Sprzedaz specjalistycznego sprzetu
    technicznego wymaga wiedzy technicznej ktora wlasnie daja studia.

    Mirage

    PS. Autorka