PracaGrupypl.praca.dyskusjekażą mi uczyć współpracowników javy › Re: każą mi uczyć współpracowników javy - kwalifikujesz sie do zwolnienia chlopcze!
  • Data: 2002-07-22 17:45:34
    Temat: Re: każą mi uczyć współpracowników javy - kwalifikujesz sie do zwolnienia chlopcze!
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> wrote in message
    news:aherk4$as5$2@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

    OK, moje zdanie wynikalo z innej (czy mylnej - tego nie wiemy) interpretacji
    tego co ten mlody czlowiek napisal.
    Byc moze zbyt duzo uwagi poswiecam na zgranie zespolu i wprowadzenie w zycie
    (z powodzeniem IMHO) tego co wielu z pseudomanagerow ma wpisane na
    wodotryskowych prezentacjach.

    Uwazam ze dzielenie sie wiedza, budowanie zespolu na zasadach wzajemnego
    wsparcia w przeciwienstwie do ostrej konkurencji i rywalizacji w dostepie do
    projektow i zadan jest efektywnie lepsza dlugookresowa strategia zarzadzania
    personelem.

    Oczywiscie wybitne jednostki sa przydatne. Ale tego typu nieutemperowany
    guru w normalnej firmie (nie w jednostkach badawczych, czy np. w dzialach
    marketingowych) raczej bedzie przyczyna klopotow niz sukcesow.

    Pozdr.
    Beny