PracaGrupypl.praca.dyskusjekażą mi uczyć współpracowników javy › Re: każą mi uczyć współpracowników javy - kwalifikujesz sie do zwolnienia chlopcze!
  • Data: 2002-07-21 16:42:54
    Temat: Re: każą mi uczyć współpracowników javy - kwalifikujesz sie do zwolnienia chlopcze!
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski) szukaj wiadomości tego autora

    Czesc
    >Po pierwsze gratuluje Ci samooceny, jesli jestestak dobry jak w/w to co ty
    >jeszcze robisz ta gdzie robisz?
    Sadzisz towarzyszu, ze ja tak sam o sobie?
    Moze ja o was?
    >Po drugie pomysl o Edisonie, i o panach Bardeen, Brattain Shockley
    W socjalizmie to by go nikt tak okrutnie nie skrzywdzil.
    To fakt.
    Ze by pewnie wyladowal w jakims gulagu, podczas
    którejs z rewolucji kulturalnych, to juz inna sprawa.
    >We wspolczesnym swiecie IMHO wynalazki i odkrycia dokonywane przez
    >calkowicie niezalezne jednostki sie skonczyly!
    Ta pewnie popatrz co sie dzialo z Applem po odejsciu Jobs'a.
    A to tylko jeden z wielu przykladów.
    Nie zebym sie czepial, ale co oznacza "calkowicie niezalezne"?
    A raczej od kogo?
    >Nie narzekam mam dobry i zgrany zespol czarne owce same odchodza.
    To skad ta frustracja?
    Tak swoja droga to moge towarzyszu tylko spekulowac, co wy z nimi i
    jakimi metodami.
    Cóz dlugie tradycje totalitarne...

    Pozdrawiam
    Artur