PracaGrupypl.praca.dyskusjekażą mi uczyć współpracowników javy › Re: każą mi uczyć współpracowników javy - kwalifikujesz sie do zwolnienia chlopcze!
  • Data: 2002-07-20 15:06:10
    Temat: Re: każą mi uczyć współpracowników javy - kwalifikujesz sie do zwolnienia chlopcze!
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski) szukaj wiadomości tego autora

    Czesc.
    >Dlaczego, ano dlatego ze kreowanie ludzi niezastapianych jest jednym z
    >podstawowych bledow.
    Co prawda to prawda.
    Postaw towarzyszu, na jednej szali kolektyw, na drugiej lapiduchów w
    stylu: Michal Aniol, Mozart, Einsteina.
    Tepic i jeszcze raz tepic jednostki.
    :))))))))))))))))))))
    >Albo gracie (ty grasz) w jednej druzynie - swojej
    >firmie (nawet jesli nie jest ona twoja) albo wynocha. Dzis nie chcesz uczyc,
    >przekazywac wiedzy swoim kolegom, jutro nie wykonasz jakiegos zadania (bo ci
    >pracodawca za malo zaplacil, albo masz inne ciekawsze zajecie - np. posty na
    >grupe pl.praca.dyskusje, albo zwyczajnie ci sie nie zechce ...).
    Nie masz prawa bronic sie przed wykorzystywaniem przez Lige.
    Liga broni, Liga radzi, Liga nigdy Cie nie zdradzi.
    :)))))))))))))))))))))
    >Do zwolnienia, a z taka postawa mam nadzieje ze nie znajdziesz pracy bo jako
    >potencjalne zagrozenie kazdego wiekszego projektu powinienes byc
    >wyeliminowany z kregu zatrudnianych tak dlugo az sie nauczysz szanowac
    >robote!.
    A ja to bym sie nie piescil z takimi wrogami ludu.
    Wrogom ludu kula w lep!
    :))))))))))))))))))))))))))))
    >Mozesz oczywiscie zalozyc samemu firme i zycze Ci abys trafil na gnojka,
    >ktory skomentuje twoje polecenie: leeee, to moja wiedza ja sie nia nie
    >podziele, szukaj sobie innego frajera. A ty stracisz projekt, zawali Ci sie
    >jakis plan itp.
    Wlasnie, "zawali plan"...
    Towarzyszu Beny, ja mam dla was taka rade:
    Jedzcie wy do Chin i tam juz zostancie, bedzie
    z korzyscia dla waszych nerwów.
    My bedziemy tesknic za wasza ostra jak brzytwa satyra,
    ale z czasem nauczymy sie bez was zyc.
    Zycze zdrowia
    Artur