PracaGrupypl.praca.dyskusjekażą mi uczyć współpracowników javy › Re: A ile czasu potrzeba by opanowac Jave
  • Data: 2002-07-20 19:06:49
    Temat: Re: A ile czasu potrzeba by opanowac Jave
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski) szukaj wiadomości tego autora

    Czesc.
    >... minimalnie tak aby mozna samodzielnie tworzyc oprogramowanie dla
    >klientow zewnetrznych? Minimum 0.5 roku czy 1 m-c? powiedzmy ze
    W javie 2 jest 51 slów kluczowych / zastrzezonych (kazde ma po +/-
    dwie formy "koniugacyjne") czyli musisz policzyc ile czasu nauczysz
    sie 102 slów kluczowych / zastrzezonych z ich zastosowaniami.
    :)))))))))))
    >a)doswiadczony programista C++
    Trudno powiedziec, znam kilku Ce-plus-plus-owców którzy nie maja
    pojecia o programowaniu obiektowym (np. twórcy MFC :P) znajomosc
    skladni C (która to jest podstawa konstrukcji instrukcji sterowania
    przeplywem w C++ i Javie) stanowi jakies 10-15% tego co stanowi javie.
    No i oczywiscie o tyle beda "od przodu".
    >b)programista VB z rocznym doswiadczeniem
    Z 10 lat, moze i wiecej zalezy jak intensywnie pracowal z VB. :)
    >c)ktos kto zna kilka jezykow pobieznie
    Jesli zna angielski to z pól roku, jesli salahili to 3 miesiace
    >d)wybitnie inteligentny osobnik bez zadnego doswiadczenia w programowaniu
    wybitnie inteligentny czlowiek powinien pójsc na prawo a nie zawracac
    sobie d... programowaniem.
    (slabo placa, ciagle jakies zwolnienia grupowe, caly czas trzeba sie
    uczyc...)
    :)

    Pozdrawiam
    Artur