PracaGrupypl.praca.dyskusjekażą mi uczyć współpracowników javy › Re: każą mi uczyć współpracowników javy - kwalifikujesz sie do zwolnienia chlopcze!
  • Data: 2002-07-20 14:25:57
    Temat: Re: każą mi uczyć współpracowników javy - kwalifikujesz sie do zwolnienia chlopcze!
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek Wojcik" <m...@a...net> wrote in message
    news:ah8nm0$6ai$1@news2.tpi.pl...
    > Oczywi?cie ?e nie jestem nauczycielem.
    > Ale gdybym nauczy? wszystkich javy to firma mia?aby 8 nowych programistów.
    > Wi?c mo?e nie by?bym ju? wtedy tak potrzebny ale i tak dotan? po g?owie
    > je?eli odmówi?.
    > Ko?o si? zamyka.

    Szczeze mowiac jestem zdumiony twoja postawa i postawa osob komentujacych
    twoj problem. Gdybym byl na miejscu twojego pracodawcy i dowiedzial sie o
    twoich dylematach plus wzglenie pozniejsza postawa wynikajacej z
    zaczerpnietych na tej liscie rad - zwolnilbym Ciebie juz teraz.

    Dlaczego, ano dlatego ze kreowanie ludzi niezastapianych jest jednym z
    podstawowych bledow. Albo gracie (ty grasz) w jednej druzynie - swojej
    firmie (nawet jesli nie jest ona twoja) albo wynocha. Dzis nie chcesz uczyc,
    przekazywac wiedzy swoim kolegom, jutro nie wykonasz jakiegos zadania (bo ci
    pracodawca za malo zaplacil, albo masz inne ciekawsze zajecie - np. posty na
    grupe pl.praca.dyskusje, albo zwyczajnie ci sie nie zechce ...).

    Do zwolnienia, a z taka postawa mam nadzieje ze nie znajdziesz pracy bo jako
    potencjalne zagrozenie kazdego wiekszego projektu powinienes byc
    wyeliminowany z kregu zatrudnianych tak dlugo az sie nauczysz szanowac
    robote!.

    Mozesz oczywiscie zalozyc samemu firme i zycze Ci abys trafil na gnojka,
    ktory skomentuje twoje polecenie: leeee, to moja wiedza ja sie nia nie
    podziele, szukaj sobie innego frajera. A ty stracisz projekt, zawali Ci sie
    jakis plan itp.

    Pozdr.
    Beny