PracaGrupypl.praca.dyskusjekażą mi uczyć współpracowników javy › Re: każą mi uczyć współpracowników javy
  • Data: 2002-07-19 15:53:15
    Temat: Re: każą mi uczyć współpracowników javy
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Wojcik <m...@a...net> wrote:
    > Oczywiście że nie jestem nauczycielem.

    a wspolpracownicy maja solidne wyksztalcenie informatyczne?
    albo chociaz zapal i szczere zainteresowanie nauczeniem sie
    i zrozumieniem troche tej calej informatyki?

    bo jesli nie, to mozesz ich spokojnie uczyc skladni, klas, funkcji.
    i tak poza hello world nie wyjda, a bedziesz mial bardzo duzo roboty
    robiac za nich to czego zechce od nich szef, co sknoca i trzeba bedzie
    poprawiac, a jak bedzie zle dzialac, to bedzie ICH wina, a to ze wogule
    cos bedzie jakkolwiek dzialac, to bedzie TWOJA zasluga.

    pozdrawiam

    romekk