PracaGrupypl.praca.dyskusje › kafejka internetowa w lodzi

  • 1. Data: 2006-07-11 17:06:09
    Temat: kafejka internetowa w lodzi
    Od: v...@i...pl

    Witam wszystkich
    Prowadze w Lodzi na Olechowie ksiegarnie polaczona z kioskiem z
    prasa, papierosami itp rzeczami. Poniewaz mam jedno duze wolne
    pomieszczenie wolne chcialbym tam zrobic kawiarenke internetowa.
    Ciekawy jestem co sadzicie o takim pomysle w dobie netu w domu.
    Chcialbym aby to bylo uzupelnieniem mojej dzialalnosci. Wproadze
    tam napoje chipsy itp oczywiscie kawa i herbata. Poza tym mam duza i
    szybka drukarke kolorowa laserowa i móglbym ja tam wykozystac.

    pozdrawiam
    VanT

  • 2. Data: 2006-07-11 17:42:51
    Temat: Re: kafejka internetowa w lodzi
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > pomieszczenie wolne chcialbym tam zrobic kawiarenke internetowa.
    > Ciekawy jestem co sadzicie o takim pomysle w dobie netu w domu.

    Teraz to juz chyba na granicy opłacalnosci jest .... wez popatrz:

    10 bylejakich kompów po 2 tys zł, meble, siec, internet, prąd, ubikacja.
    To najmniej 50 tys zł, a z 10 komputerów masz po maks 40 zł za 1h, czyli
    400 zł dziennie i to przy maksymalnej obsadzie nonstop. Przy takiej
    inwestycji zysk z tego to są grosze warte jedynie tego, co komputery ci
    nagrają z haseł do banków, kont mailowych, gg i tlenu :)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2006-07-11 18:13:22
    Od: "D." <...@...pl>

    W moim miescie bylo znanych mi 9 kafejek i wszystkie padly. Nie wydaje mi
    sie, ze w dzisiejszych czasach to bylby dobry pomysl.

  • 4. Data: 2006-07-11 19:45:58
    Od: "thuringwethil" <t...@t...pl>

    <v...@i...pl> wrote in message
    com...
> [...]
    > tam napoje chipsy itp oczywiscie kawa i herbata. Poza tym mam duza i
    > szybka drukarke kolorowa laserowa i móglbym ja tam wykozystac.

    czemu nie zrobisz zwyklej kawiarenki?
    duuuzy wybór kaw, na miejscu moznaby takze kupic smakowa
    kawe w ziarenkach, moze jakies herbaty? do tego male ciasteczka,
    moze inne przekaski, mozliwosc kupienia oryginalnej filizanki?

    Pozdrawiam
    O.

  • 5. Data: 2006-07-11 19:53:38
    Od: Ramirez <q...@w...pl>

    v...@i...pl napisał(a):
> [...]
    > tam napoje chipsy itp oczywiscie kawa i herbata. Poza tym mam duza i
    > szybka drukarke kolorowa laserowa i móglbym ja tam wykozystac.

    chyba, że komputery z grami sieciowymi.

  • 6. Data: 2006-07-11 20:01:46
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    thuringwethil napisał(a):
> [...]
    > kawe w ziarenkach, moze jakies herbaty? do tego male ciasteczka,
    > moze inne przekaski, mozliwosc kupienia oryginalnej filizanki?

    i dodaj do tego darmowy HOTSPOT - na pewno znajda sie chetni na wizyte w
    takiej kawiarence - moze jest jakas akcja wladz Lodzi, tudziez naklejka
    -> http://www.clrk.org/blog/img/wifi.gif.
    Cene netu wkalkulujesz w napoje i ciasta.

    pzdr
    robbi

  • 7. Data: 2006-07-11 20:09:34
    Od: irek <angerek///nospam///@gmail.com>

    Dnia Tue, 11 Jul 2006 19:42:51 +0200, KrzysiekPP
    <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał(a):

> [...]
    >inwestycji zysk z tego to są grosze warte jedynie tego, co komputery ci
    >nagrają z haseł do banków, kont mailowych, gg i tlenu :)

    Nie przesadzaj. Jeśli ma lokal to polecam wstawić ze 3 komputery
    poleasingowe po 500zł do tego routerek przełącznik i biurka. Obok ze 2
    konsole psx rozreklamować się i imho jest szansa że to zadziała.
    (pamiętaj tylko zawsze o reklamie) Całość można zamknąć kwota max
    4-5tys.
    Postaw na rzeczy nietypowe - czyli czytnik kart z aparatów - ludzie
    czasem fotki chcą zgrać na inny nosnik, jakiś voip lub skype
    koniecznie na miejscu i reklamuj to.

    Pozdrawiam
    Irek

    ps. ale fakt faktem .. kawiarenki internetowe popadały jak muchy -
    postawiły na dochód tylko kawiarenki co było oczywistym błędem
    --
    :: www.dyn.pl // darmomowe poddomeny dla uzytkownikow neostrady
    :: www.linuxdvd.pl // ZAMIAST KA.... PINGWINIACZEK :)

  • 8. Data: 2006-07-12 07:39:21
    Od: "romanserwis" <r...@n...pl>

    > chyba, że komputery z grami sieciowymi.

    Odradzam. Miałem kiedyś kawiarenkę. Na gry przychodzą dzieciaki, które kasy
    za bardzo nie zostawią, a wrzasku robią tyle, że ci innych klientów
    odstraszą.
    Pomyśl o tym co ci już ludzie pisali, czyli:
    - wstaw ze trzy tanie komputery, jednak rozszerzone o czytniki kart, do tego
    jeden skaner i drukarka, voip też moze być
    - zwykła kawiarenka - rozszerzenie saloniku prasowego
    - darmowy hotspot dla klientów co coś zamówią
    Stanowiska powinny być radzej tak zrobione, aby nikt nikomu przez ramię nie
    zaglądał. Do tego odpowiedni klimat, jakaś muzyczka...

    roman