PracaGrupypl.praca.dyskusje › jedna firma, druga firma, gdzie ja pracuje ;)

  • 1. Data: 2006-02-23 19:15:56
    Temat: jedna firma, druga firma, gdzie ja pracuje ;)
    Od: Mateusz Pronobis <s...@-...pl>

    Witam!
    Pracuje w pewnej firmie, praca polega na jezdzeniu i naprawianiu tego i
    owego, moj pracodawca ma 2 firme i czesto i gesto jezdze tez tam i cos
    robie. Umowe mam jedna, wyplate rownierz :)

    Czy to jest czesto praktykowane ?:)

    --
    Mateusz

  • 2. Data: 2006-02-26 08:03:06
    Temat: Re: jedna firma, druga firma, gdzie ja pracuje ;)
    Od: "Tommy Lee" <m...@N...gazeta.pl>

    jeśli to nalezy do Twoich obowiązków - to jest OK

    Nie rozmawiałeś z nim o zakresie Twoich obowiązków ??

  • 3. Data: 2006-03-01 18:18:34
    Od: Aneczka <a...@g...pl>

    Mateusz Pronobis napisał(a):
> [...]
    > tego i owego, moj pracodawca ma 2 firme i czesto i gesto jezdze tez tam
    > i cos robie. Umowe mam jedna, wyplate rownierz :)

    Hihi, pocieszę Cię. Ja pracuję w firmie X. Ta firma podlega pod pewną
    fundację A - dla tejże też wykonuj pewne prace. A co jakiś czas okazuje
    się, że trzeba zrobić cos dla Y i Z - firm powiązanych osobą właściciela...
    Umoe takoż mam jedną, wypłatę też, bo szef stwierdził, że dla A, Y i Z
    robię te zlecone prace w ciągu tych 8 dla X, więc nic mi się nie należy
    dodatkowo...
    Tyle, że tak naprawdę co jakiś czas muszę część wziąć do domu, albo
    zostać po godzinach, ale jego nigdy już wtedy nie ma w pracy...

    --
    Pozdrówki,
    Aneczka