PracaGrupypl.praca.dyskusjejedna firma, druga firma, gdzie ja pracuje ;) › Re: jedna firma, druga firma, gdzie ja pracuje ;)
    From: Aneczka <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jedna firma, druga firma, gdzie ja pracuje ;)
    Date: Wed, 01 Mar 2006 19:18:34 +0100

    Mateusz Pronobis napisał(a):
    > Witam!
    > Pracuje w pewnej firmie, praca polega na jezdzeniu i naprawianiu
    > tego i owego, moj pracodawca ma 2 firme i czesto i gesto jezdze tez tam
    > i cos robie. Umowe mam jedna, wyplate rownierz :)
    >
    > Czy to jest czesto praktykowane ?:)

    Hihi, pocieszę Cię. Ja pracuję w firmie X. Ta firma podlega pod pewną
    fundację A - dla tejże też wykonuj pewne prace. A co jakiś czas okazuje
    się, że trzeba zrobić cos dla Y i Z - firm powiązanych osobą właściciela...
    Umoe takoż mam jedną, wypłatę też, bo szef stwierdził, że dla A, Y i Z
    robię te zlecone prace w ciągu tych 8 dla X, więc nic mi się nie należy
    dodatkowo...
    Tyle, że tak naprawdę co jakiś czas muszę część wziąć do domu, albo
    zostać po godzinach, ale jego nigdy już wtedy nie ma w pracy...

    --
    Pozdrówki,
    Aneczka