PracaGrupypl.praca.dyskusje › jawna dyskryminacja - a co na to ustawa ?

  • 1. Data: 2002-01-22 22:18:56
    Temat: jawna dyskryminacja - a co na to ustawa ?
    Od: "millo" <m...@p...wp.pl>

    witam,

    nie wiem czy ktos z was grupowicze zwrocil uwage na ogloszenie na
    pl.praca.oferowana - + MANAGER GRUPY MARKETINGU

    przytocze tylko krotki fragment......

    Oczekiwania:
    + orientacja homoseksualna

    i w zwiazku z tym tak sie zastanawiam - nie jestem gejem wiec pracy na pewno
    na tym stanowisku nie dostane, ale czy nie jest to przypadkiem dyskryminacja
    na tle orientacji seksualnej ? czy pracodawca ma prawo zadac/wymagac abym
    byl takiej a nie innej orientacji i co na to kodeks pracy ? mozna taka firme
    pozwac z jakiegos paragrafu ?

    a juz tak zupelnie na marginesie to ciekawe jak beda to weryfikowac - test
    oralny ??? ;-)))

    pozdrovki,
    millo

  • 2. Data: 2002-01-22 23:29:59
    Temat: Re: jawna dyskryminacja - a co na to ustawa ?
    Od: "Artur Kawecki" <A...@p...onet.pl>

    A widziales wynagrodzenie ?
    Za te pieniadze to mozna zostac gay'em... ;))

    Ja mysle ze cala seria ogloszen od tego Pana to jeden wielki zart

    Pozdrawiam
    Artur Kawecki

  • 3. Data: 2002-01-23 01:05:51
    Od: kingram <k...@g...net>

    Artur Kawecki wrote:

> [...]
    > Za te pieniadze to mozna zostac gay'em... ;))
    >
    > Ja mysle ze cala seria ogloszen od tego Pana to jeden wielki zart

    Wiesz to chyba wcale nie jest zart. bph.onet.pl to raczej powazna firma
    - co na to moderator pl.praca.oferowana?

    Jesli jednak to zart - to mysle ze niejaki pan montblanc tudziez michalj
    mogliby to skomentowac...

    --
    Bsrgds
    Krzysiek Ingram, Muenchen

    "Smart Brains are very limited resources...
    Don't waste them - be GPL !"

  • 4. Data: 2002-01-23 08:06:11
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "millo" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pozwac z jakiegos paragrafu ?
    >
    > a juz tak zupelnie na marginesie to ciekawe jak beda to weryfikowac - test

    Tia, najpierw ustny, jak nie oblejesz, to sie zobaczy:)
    Jakas sciema, to ogloszenie.
    /p
    --
    p...@o...kosciol.com.pl
    Prawdziwy programista wiesza sie

  • 5. Data: 2002-01-23 09:30:44
    Od: "millo" <m...@p...wp.pl>

    heh, widzialem - brutto mc wychodzi okolo 4050 (nie wiadomo jakie sa inne
    benefity)- czy to duzo w w-wie na st. menagera ?
    wydaje mi sie ze nie - gdybym juz mial zostac ciota to wolalbym pracowac
    jako meska prostytutka
    ihmo zarobki sa x3

    pozdrovki,
    millo

  • 6. Data: 2002-01-23 10:37:37
    Od: kingram <k...@g...net>

    millo wrote:

> [...]
    > benefity)- czy to duzo w w-wie na st. menagera ?
    > wydaje mi sie ze nie - gdybym juz mial zostac ciota to wolalbym pracowac

    A zwrociles uwage na to ze waluta byle Euro a nie zloty?

  • 7. Data: 2002-01-23 13:22:10
    Od: "millo" <m...@p...wp.pl>

> [...]
    > Bsrgds
    > Krzysiek Ingram, Muenchen
    >
    > "Smart Brains are very limited resources...

    zwrocilem ---> 12 800 euro x 3,8 zl = 48 540 zl /12 mc = 4053 zl /mc

    bo wierzyc mi sie nie chce ze te 12,8 tys euro to wynagrodzenie
    miesieczne.......

    pozdrovki,
    millo

  • 8. Data: 2002-01-23 17:06:15
    Od: kingram <k...@g...net>

    millo wrote:

    <ciach>

    > zwrocilem ---> 12 800 euro x 3,8 zl = 48 540 zl /12 mc = 4053 zl /mc
    >
    > bo wierzyc mi sie nie chce ze te 12,8 tys euro to wynagrodzenie
> [...]
    He, he, he...
    Sorry - ale w jakim swiecie zyjesz? Zajrzyj na http://bph.onet.pl -
    stamtad pochodza posty o tych ofertach pracy, prawda? (no - nie
    bezposrednio - ale...)
    Czy w innych ofertach pracy np. SEKRETARZ OSOBISTY 8.400 Euro to tez
    bedzie rocznie?
    8.400 x 3,5 zl = 29400 zl / 12 mies = 2450 zl? brutto? miesiecznie?
    Zerknij jeszcze na to co oferuja w zamian: Wiesz co to jest mozliwosc
    zamieszkania w miasteczku firmowym?

    Juz dawno rzucilbym w diably informatyke zeby moc pracowac na takim
    stanowisku w banku za takie pieniadze... Niestety nie to kolko
    zainteresowan no i nie ta droga edukacji...

    Niewiem - moze informatycy w Bankach tez zarabiaja cos kolo tego? Mam na
    mysli tych ktorzy maja pod piecza WAZNE dane...

    Znam kumpla ktory mowi: "Kupilbym se tego mercedesa (w podtekscie
    najdrozszego z mozliwych) ale mi kolor nie odpowiada"...

    Trzymaj sie - i nie przenos konta do innego banku - poniewaz "absolutnie
    protestujesz" czy cos w ten desen. W innych bankach ludzie zarabiaja
    podobnie na takich stanowiskach...

  • 9. Data: 2002-01-23 17:30:33
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    pensje sa MIESIECZNE (i w Euro).
    ogloszenia puscilem po konsultacji z autorem.
    Sa realne i sa przeslanki do tego hmm interesujacego wymagania ;).

    a co do tego czy to dyskryminacja.
    TAK.
    i co z tego?
    pierwsze z brzegu ogloszenie:
    - mezczyzna do 35 lat
    tez dyskryminacja!

    a jak dla mnie tylko i wylacznie precyzyjne okreslenie zapotrzebowania na
    pracownika.
    ale to moje prywatne zdanie na temat dosc systematycznie tu walkowany...

    pozdrawiam

    romek vel Roman Kubik [moderator p.p.o.]

  • 10. Data: 2002-01-23 17:52:42
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Roman Kubik" <W...@p...com.pl> napisał w
    wiadomości news:a2mrvp$6qg$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
    > pensje sa MIESIECZNE (i w Euro).
    > ogloszenia puscilem po konsultacji z autorem.
    > Sa realne i sa przeslanki do tego hmm interesujacego wymagania ;).

    Niedawno na RTL-u czy czyms podobnym ogladalem reportaz o facecie, ktory
    sprzedaje ekskluzywna damska bielizne.
    Urzadza prezentacje u klientek. Byly krotkie migawki jak to one ogladaja
    biustonosze, dyskutuja, przymierzaja.
    Dlaczego sie nie krepuja w obecnosci faceta?
    Bo on jest homo....