PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kiedy przestaje byc studentem ?

  • 1. Data: 2002-01-22 20:05:19
    Temat: Kiedy przestaje byc studentem ?
    Od: "Tomasz Mlocek" <t...@r...com.pl>

    Moje uszanowanie

    Mam istotne pytanie. Kiedy przestaje byc studentem? Chodzi akurat o studia
    3,5 letnie zakonczone tytulem inzyniera. Czy studia koncze w momencie
    zakonczenia sie ostatniego semestru, czy w momencie zdania egzaminu
    dyplomowego, czy moze po wakacjach? Problemem sa oplaty ZUS. Umowa
    zlecenie - student nie placi ZUSu... Co sie dzieje kiedy zdaje egzamin w
    momencie trwania umowy zlecenie?

    pozdrawiam
    Tomasz Mlocek

  • 2. Data: 2002-01-22 22:32:29
    Temat: Re: Kiedy przestaje byc studentem ?
    Od: "Krzysztof Kawa" <k...@c...pwr.wroc.pl>

    "Tomasz Mlocek" <t...@r...com.pl> wrote in message
    > Moje uszanowanie
    >
    > Mam istotne pytanie. Kiedy przestaje byc studentem?

    W dniu zdania egzaminu dyplomowego.

    KK

  • 3. Data: 2002-01-23 16:04:10
    Od: "Grek" <g...@o...pl>

    > W dniu zdania egzaminu dyplomowego.

    Chyba raczej po uzyskaniu absolutorium, przynajmniej tak bylo w moim
    przypadku. Potrzebowalem w lipcu (absolutorium uzyskalem w czerwcu a
    bronilem sie w pazdzierniku) papier ze jestem studentem i panie w
    dziekanacie nie wydaly mi go mowiac ze juz nie jestem studentem bo studia
    ukonczylem, ale nie jestem tez absolwentem bo sie jeszcze nie obronilem. na
    pytanie kim wiec jestem uslyszalem odpowiedz "nikim". :-(

    Grek

  • 4. Data: 2002-01-24 19:20:29
    Od: j...@H...poczta.fm (juij)

    Grek napisał:

> [...]
    >ukonczylem, ale nie jestem tez absolwentem bo sie jeszcze nie obronilem. na
    >pytanie kim wiec jestem uslyszalem odpowiedz "nikim". :-(

    Jeżeli po obronie i po uzyskaniu absolutorium jest się absolwentem to do
    jakiego momentu? Na pewno do momentu pierwszego zatrudnienia, ale
    słyszałem też, że do momentu zarejestrowaniu się w urzędzie pracy jako
    bezrobotny??? Mógłby ktoś to sprostować, bo wydaje mi się, że to bujda?

    --
    Pozdrawia
    Wojtek <j...@H...poczta.fm> - bez 'HaTeSPAM.'

  • 5. Data: 2002-01-25 22:31:48
    Od: "Paweł Chałczyński" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > słyszałem też, że do momentu zarejestrowaniu się w urzędzie pracy jako
    > bezrobotny??? Mógłby ktoś to sprostować, bo wydaje mi się, że to bujda?

    absolwentem danej szkoly/uczelni jesli sie juz nim zostalo to jest sie nim
    raczej do konca zycia.

    --
    Pawel Chalczynski - c...@p...onet.pl - ICQ 4289653

  • 6. Data: 2002-01-26 22:21:42
    Od: "MD" <m...@a...net>

    Użytkownik "Grek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > na pytanie kim wiec jestem uslyszalem odpowiedz

    ..... Prezydentem..... A. Kwasniewskim (ale bez stażu)

    MD

  • 7. Data: 2002-01-27 19:22:27
    Od: j...@H...poczta.fm (juij)

    Paweł Chałczyński napisał:

    >absolwentem danej szkoly/uczelni jesli sie juz nim zostalo to jest sie nim
    >raczej do konca zycia.

    Faktycznie. Nie wiem dlaczego sądziłem, że jest innaczej?

  • 8. Data: 2002-01-28 21:54:41
    Od: "Paweł Chałczyński" <c...@p...onet.pl>

    > Faktycznie. Nie wiem dlaczego sądziłem, że jest innaczej?

    mnie to chcieli wmoiwc w WKU i byla niezla klotnia, tzn ja skonczylem
    licencjata, studiuje na mgr i powiedzieli ze skoro studiuje to nie jestem
    absolwentem.

    --
    Pawel Chalczynski - c...@p...onet.pl - ICQ 4289653

  • 9. Data: 2002-02-02 22:52:07
    Od: j...@H...poczta.fm (juij)

    Paweł Chałczyński napisał:
    >nim

    >mnie to chcieli wmoiwc w WKU i byla niezla klotnia, tzn ja skonczylem
    >licencjata, studiuje na mgr i powiedzieli ze skoro studiuje to nie jestem
    >absolwentem.

    Być może jest to jakoś prawnie uregulowane? W Urzędzie Pracy po
    zarejestrowaniu się powiedzieli koledze, że przysługuje mu statut
    absolwenta przez rok czy coś w tym stylu. Może są jakieś ulgi dla firm
    zatrudniających takie osoby?