PracaGrupypl.praca.dyskusje › jawna dyskryminacja - a co na to ustawa ?

  • 11. Data: 2002-01-23 19:22:27
    Temat: Re: jawna dyskryminacja - a co na to ustawa ?
    Od: "millo" <m...@p...wp.pl>

    > He, he, he...
    > Sorry - ale w jakim swiecie zyjesz? Zajrzyj na http://bph.onet.pl -
    > stamtad pochodza posty o tych ofertach pracy, prawda? (no - nie
    > bezposrednio - ale...)

    jeszcze w polsce - ale mam nadzieje ze nie za dlugo........ ;-)))

    > Czy w innych ofertach pracy np. SEKRETARZ OSOBISTY 8.400 Euro to tez
    > bedzie rocznie?
    > 8.400 x 3,5 zl = 29400 zl / 12 mies = 2450 zl? brutto? miesiecznie?
    > Zerknij jeszcze na to co oferuja w zamian: Wiesz co to jest mozliwosc
    > zamieszkania w miasteczku firmowym?

    w rankingu gw - polska lista plac - osobiste sekretarki prezesow tyle
    wlasnie zarabiaja....
    no moze i nie wszystkie, a z drugiej strony to masz racje w koncu to jest
    bank
    a tam sa najwieksze rozpietosci plac - wiec jednak ww. uposarzenie dotyczy
    mc ;-))

    > Trzymaj sie - i nie przenos konta do innego banku - poniewaz "absolutnie
    > protestujesz" czy cos w ten desen. W innych bankach ludzie zarabiaja
    > podobnie na takich stanowiskach...

    dlatego przenioslem swoje konto do jednego z bankow wirtualnych
    gdzie co prawda pensje pewnie sa porownywalne, ale za to oprocentowanie
    ror'u 4 wyzszy no i w kolejkach stac nie trzeba ;-)))

    > --
    > Bsrgds
    > Krzysiek Ingram, Muenchen
    >
    > "Smart Brains are very limited resources...
    > Don't waste them - be GPL !"

    pozdrovki,
    millo

  • 12. Data: 2002-01-23 19:23:50
    Od: kingram <k...@g...net>

    "A.B." wrote:
    <ciach>
    > Niedawno na RTL-u czy czyms podobnym ogladalem reportaz o facecie, ktory
    > sprzedaje ekskluzywna damska bielizne.
    > Urzadza prezentacje u klientek. Byly krotkie migawki jak to one ogladaja
    > biustonosze, dyskutuja, przymierzaja.
    > Dlaczego sie nie krepuja w obecnosci faceta?
    > Bo on jest homo....
    I tutaj tez pewnie o to chodzi...
    Gosciu prawdopodobnie pozna technologie marketingu dla tego Banku (jesli
    juz jej nie zna ;o) i musi ja zachowac w tajemnicy. A wiadomo ze
    konkurencja pierwsze co bedzie chciala zrobic to napuscic na niego
    slicznotke...
    No i co wtedy? NICI - facet jest gejem! Pary z ust...
    ;o)