PracaGrupypl.praca.dyskusje › jako informatyk do bankow...?

  • 11. Data: 2006-09-04 12:32:53
    Temat: Re: jako informatyk do bankow...?
    Od: "sada dasd" <w...@g...pl>

    Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Nie znam nikogo, kto by dostal dobrzeplatna posade informatyka w banku
    > inaczej niz po znajomosci (pomijam kiepskoplatne typu od 900-2000zl
    > brutto). Jedna z najlepszych znajomosci to byly wdrozenia, dzieki temu
    > banki wychwytywaly najlepszych i spokojnie mogli im zaproponowac lepsze
    > stawki :)

    To już znasz. Dostałem się do jednego z większych polskich banków z
    rekrutacji oczywiście. Oczywiście kasa duzoooo większa niż ta o której
    wspominasz.

  • 12. Data: 2006-09-04 13:16:46
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    sada dasd wrote:

    > bo
    >
    > To już znasz. Dostałem się do jednego z większych polskich banków z
    > rekrutacji oczywiście. Oczywiście kasa duzoooo większa niż ta o której
    > wspominasz.

    Az zapytam z ciekawosci - programista, czy tzw: "Informatyk" bo to robi
    roznice :)

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 13. Data: 2006-09-04 14:16:56
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "eeoo" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    > marek <m...@s...pl> napisał(a):
    <cut>

    > ile zarabicie jesli mozna wiedziec ;) np bank pod soba system do obslugi
    > banku (administracja nim) + administracja siecia, firewalle, routery,
    > switche, antywirusy... 4000-5000brutto czy wiecej?

    Wymieniles tu przynajmniej 3 rozne i w zwiazku z tym roznie oplacane
    stanowiska.
    Jaka siec? Jak routery i switche to wanowcy, jak pcki, jakies AD, to
    lanowcy, oni tez pewnie wezma antywirusy, system obslugi banku - co to
    takiego? Domyslam sie, ze chodzi ci o glowny system bankowy? Czyli mamy tu 3
    stanowiska. Jesli to normalny bank to na kazdym z nich zarobisz wiecej niz 5
    brutto o ile masz doswiadczenie, obstawialbym, ze facet od AD zarobi
    najmniej, a co do dwoch pozostalych - coz to zalezy, ale obstawialbym cos ok
    8 - 12k brutto miesiecznie. Oczywiscie Warszawa, centrala, no i oczywiscie
    konkretna firma, a nie jakas popierdulka.
    pozdr
    /p

  • 14. Data: 2006-09-04 19:10:46
    Od: "eeoo" <e...@g...pl>

    clockworkoi <c...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > 8 - 12k brutto miesiecznie. Oczywiscie Warszawa, centrala, no i oczywiscie
    > konkretna firma, a nie jakas popierdulka.

    obowiazki: administracja glownego systemu w banku (kontakt z dostawca, pomoc
    uzytkownikom), kontrola oprogramowania antywirusowego, firewalle i switche i
    routery cisco, firma konkretna, centrala, w-wa, doswiadczenie male, ale
    wszystkiego mozna sie nauczyc... a wiec do takich obowiazkow i takiego
    doswiadczenia ile mozna zarobic?

  • 15. Data: 2006-09-04 20:18:17
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > routery cisco, firma konkretna, centrala, w-wa, doswiadczenie male, ale
    > wszystkiego mozna sie nauczyc... a wiec do takich obowiazkow i takiego
    Stary, powiem szczerze, nie wiem. Imo szukaja czarnucha, a czarnuchom placi
    sie malo.

  • 16. Data: 2006-09-04 21:04:23
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    eeoo <e...@g...pl> wrote:

    > obowiazki: administracja glownego systemu w banku (kontakt z dostawca, pomoc
    > uzytkownikom), kontrola oprogramowania antywirusowego, firewalle i switche i

    Helpdesk?

    > routery cisco, firma konkretna, centrala, w-wa, doswiadczenie male, ale

    Sieci?

    > wszystkiego mozna sie nauczyc... a wiec do takich obowiazkow i takiego
    > doswiadczenia ile mozna zarobic?

    Ja bym stawiał że mało...
    Ale ja bym się mocno zastanowił nad pracą w takiej firmie :)
    A jak to bank, to już w ogóle porażka...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 17. Data: 2006-09-05 19:53:31
    Od: Biod <c...@o...pl>

    On Mon, 04 Sep 2006 21:10:46 +0200, eeoo <e...@g...pl> wrote:

> [...]
    > routery cisco, firma konkretna, centrala, w-wa, doswiadczenie male, ale
    > wszystkiego mozna sie nauczyc... a wiec do takich obowiazkow i takiego

    hmm, a znasz jakieś centralne systemy bankowe? obsługę?

  • 18. Data: 2006-09-06 17:27:00
    Od: "eeoo" <e...@g...pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):

    > Ale ja bym się mocno zastanowił nad pracą w takiej firmie :)

    dlaczego?

    > A jak to bank, to już w ogóle porażka...

    dlaczego bank to porazka?

  • 19. Data: 2006-09-06 20:53:21
    Od: Biod <c...@o...pl>

    On Wed, 06 Sep 2006 19:27:00 +0200, eeoo <e...@g...pl> wrote:

    > dlaczego bank to porazka?

    Bank to nie porażka, nie słuchaj. Tyle co w banku to się nigdzie nie
    nauczysz. Bezpieczeństwo, przetwarzanie danych, interfejsy pomiędzy
    systemami, modelowanie procesów, hurtownie danych, systemy CRM, ERP,
    itd... przy okazji wiedza z dziedziny bankowości i finansów. Polecam banki
    jeśli chcesz się czegoś więcej nauczyć.

  • 20. Data: 2006-09-06 22:25:06
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Biod" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > systemami, modelowanie procesów, hurtownie danych, systemy CRM, ERP,
    > itd... przy okazji wiedza z dziedziny bankowości i finansów. Polecam banki

    Widze, ze obaj nie potraficie czytac ze zrozumieniem - kolega Przemyslaw nie
    napisal, ze bank jako firma to porazka, tylko ze bank ktory ma takie
    wymagania to porazka. I tu mial 100% racje. Co zas do mozliwosci nauczenia
    sie czegos w bankach - tak, takowa istnieje, ale pamietajcie, ze to powazna
    instytucja ktora ma zarabiac kase - w takich firmach nie ma miejsca dla
    'dlubaczy' - tu nie posiedzisz debugujac problem (mowie o administratorce),
    bo po to sa umowy i wsparcie producentow, jesli czegos nie mozesz zrobic na
    juz, to zglaszasz problem o takim czy innym priorytecie i wdrozeniowiec od
    vendora jest na miejscu w godzinke (oczywiscie uogolniam, zawsze jest jakas
    potrzeba by zgnic przy jakims gownie, ale generalnie tak to wyglada
    zwlaszcza przy problemach z glownym systemem bankowym lub innymi
    'korowymi'). Z technologiami mozna sie otrzaskac, ale wszystko ma swoja
    cene - poznac je naprawde doglebnie walczac z problemami jest czasem trudno.
    pozdr
    /p