PracaGrupypl.praca.dyskusjejakie zarobki w dziale IT w PTK centertel › Re: jakie zarobki w dziale IT w PTK centertel
  • Data: 2004-03-20 18:37:12
    Temat: Re: jakie zarobki w dziale IT w PTK centertel
    Od: " Marek" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Qba <k...@i...waw.pl> napisał(a):

    > witam.
    > czy wie ktos jakie sa przecietne zarobki w dziale IT w PTK centertel.?
    > dokladniej administracja waznych serwerow, oprogramowanie itp.

    A centertel jeszcze ma działy IT?!? To chyba snobizm. Słyszałem, że tepsa
    w niektórych miejscach nie ma wcale działów IT. Nie wiem jaki mają czas
    reakcji admina i służb technicznych w przypadku rozkraczenia się "ważnego
    serwera" odległego np. o 200 km gdy są zawieje i zamiecie, ale napewno
    oszczędność mają już podobno przeciągniętą poza próg bólu. Czytałem, że
    w tym roku kolejne 6 tysięcy na bruk. Pewnie głównie służby info, bo przecież
    niektórych nie można się pozbyć - przede wszystkim zarządu.

    Marek