PracaGrupypl.praca.dyskusje › jakie zarobki w dziale IT w PTK centertel

  • 1. Data: 2004-03-19 19:43:50
    Temat: jakie zarobki w dziale IT w PTK centertel
    Od: Qba <k...@i...waw.pl>

    witam.
    czy wie ktos jakie sa przecietne zarobki w dziale IT w PTK centertel.?
    dokladniej administracja waznych serwerow, oprogramowanie itp.

  • 2. Data: 2004-03-20 10:43:40
    Temat: Re: jakie zarobki w dziale IT w PTK centertel
    Od: Qba <k...@i...waw.pl>

    a cos dokladniej?
    chociaz jakies granice srednie.

  • 3. Data: 2004-03-20 10:44:36
    Od: "Katarzyna Sokól" <Kasik.s@WYTNIJ___ TO_wp.pl>

    > czy wie ktos jakie sa przecietne zarobki w dziale IT w PTK centertel.?

    Dobre :-)

    ---
    Kasik
    GG:243137

  • 4. Data: 2004-03-20 11:01:52
    Od: "Katarzyna Sokól" <Kasik.s@WYTNIJ___ TO_wp.pl>

    > a cos dokladniej?

    Dokladniej to trudno powiedziec. Jest to uzaleznione od Twoich kompetencji
    oraz doswiadczenia.
    Ludzie z IT nie narzekali na pewno na pensje:-)

    ---
    Kasik
    GG:243137

  • 5. Data: 2004-03-20 18:37:12
    Od: " Marek" <m...@W...gazeta.pl>

    Qba <k...@i...waw.pl> napisał(a):

    > witam.
    > czy wie ktos jakie sa przecietne zarobki w dziale IT w PTK centertel.?
    > dokladniej administracja waznych serwerow, oprogramowanie itp.

    A centertel jeszcze ma działy IT?!? To chyba snobizm. Słyszałem, że tepsa
    w niektórych miejscach nie ma wcale działów IT. Nie wiem jaki mają czas
    reakcji admina i służb technicznych w przypadku rozkraczenia się "ważnego
    serwera" odległego np. o 200 km gdy są zawieje i zamiecie, ale napewno
    oszczędność mają już podobno przeciągniętą poza próg bólu. Czytałem, że
    w tym roku kolejne 6 tysięcy na bruk. Pewnie głównie służby info, bo przecież
    niektórych nie można się pozbyć - przede wszystkim zarządu.

    Marek

  • 6. Data: 2004-03-20 18:52:18
    Od: Qba <k...@i...waw.pl>

    a moze wywalaja informatykow z etatow a biora jakas firme ktora w razie
    awarii swoich ludzi posle gdzie trzeba.
    maly abonament za czuwanie + mala oplata za reakcje i wszystko jasne jest.

  • 7. Data: 2004-03-20 19:13:54
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik Marek napisał:

> [...]
    > w tym roku kolejne 6 tysięcy na bruk. Pewnie głównie służby info, bo przecież
    > niektórych nie można się pozbyć - przede wszystkim zarządu.

    wiem jak jest w PolPaku (TP SA). Są oddziały w każdym mieście
    wojewódzkim (wg nowych województw) - obsługują oni całe województwo.
    Jak jest awaria 250km stąd, to tam jadą samochodem.

    --
    Witiia

  • 8. Data: 2004-03-22 11:32:19
    Od: "na przykład Janek" <k...@p...org>

    nagadali się i dalej g... wiesz

    a mądra Kasia wie ? czy tylko mądre miny robi ?
    ile to jest dobra pensja ? 3000 czy 30 000 ?

    :-D

  • 9. Data: 2004-03-22 12:56:22
    Od: "Marek Rynkowski" <m...@h...com>

    Uzytkownik "Qba" <k...@i...waw.pl> napisal w wiadomosci
    > witam.
    > czy wie ktos jakie sa przecietne zarobki w dziale IT w PTK centertel.?
    > dokladniej administracja waznych serwerow, oprogramowanie itp.

    Tego nikt nie wie :0)

  • 10. Data: 2004-03-22 13:30:23
    Od: Qba <k...@i...waw.pl>

    no wlasnie g..... wiem a czas leci.....