PracaGrupypl.praca.dyskusje › jakie zarobki w centrum ksiegowym IBM?

  • 1. Data: 2006-02-03 09:16:46
    Temat: jakie zarobki w centrum ksiegowym IBM?
    Od: "Kurka" <k...@n...pl>

    Witam,
    czy ktos orientuje sie jakie sa zarobki w centrum ksiegowym IBM w Krakowie?
    Stanowiska Mlodszy Ksiegowy i Ksiegowy. Jaka jest tam atmosfera pracy? Warto
    do nich dolaczyc?
    Dziekuje:)
    Kurka

  • 2. Data: 2006-02-03 10:25:01
    Temat: Re: jakie zarobki w centrum ksiegowym IBM?
    Od: "sarra" <b...@s...pl>

    > czy ktos orientuje sie jakie sa zarobki w centrum ksiegowym IBM w
    Krakowie?
    > Stanowiska Mlodszy Ksiegowy i Ksiegowy. Jaka jest tam atmosfera pracy?

    moja kolezanka na stanowisku młodszy ksiegowy zarabia 2000 brutto,
    na rozmowie kwalifikacyjnej pytają, jakich zarobków sie oczekuje- kolezanka
    własnie podala 2000 brutto i tak jej wypłacają. Na okresie probnym zarabiala
    1500 brutto.

  • 3. Data: 2006-02-07 22:43:25
    Od: "Marek " <m...@g...pl>

    sarra <b...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > własnie podala 2000 brutto i tak jej wypłacają. Na okresie probnym zarabiala

    Dla porownania - 3500 brutto w Philip Morris na stanowisko Ksiegowa.

  • 4. Data: 2006-02-08 18:31:00
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 7 Feb 2006 22:43:25 +0000 (UTC), "Marek "
    <m...@g...pl> wklepał(-a):

    >Dla porownania - 3500 brutto w Philip Morris na stanowisko Ksiegowa.

    A pracownicy mają jakiś deputat? ;)