PracaGrupypl.praca.dyskusje › jakie płace w Krakowie ?

  • 1. Data: 2006-06-26 07:06:09
    Temat: jakie płace w Krakowie ?
    Od: "Janusz" <s...@p...onet.pl>

    Witam
    Byłem w krakowskim UP i widzę że jakieś oferty są ale jak z płacami ? Jakie
    są płace w Krakowie ?

  • 2. Data: 2006-06-26 07:15:48
    Temat: Re: jakie płace w Krakowie ?
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Janusz porozsypywal nastepujace haczki:
    > Byłem w krakowskim UP i widzę że jakieś oferty są ale jak z płacami ? Jakie
    > są płace w Krakowie ?
    Na pelny etat? Od najnizszej krajowej wzwyz.
    Ale jesli jestes tak madry jak Twoje pytanie, to moga Cie nie chciec
    zatrudnic, nawet jakbys komus doplacil.
    --
    badzio

  • 3. Data: 2006-06-26 07:26:13
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Janusz" <s...@p...onet.pl> napisał

    > Witam
    > Byłem w krakowskim UP i widzę że jakieś oferty są ale jak z płacami ?
    > Jakie
    > są płace w Krakowie ?

    Jakie pytanie, taka odpowiedz.

    Place wahaja sie od 700 zl do 100.000 zl

    Neko

  • 4. Data: 2006-06-26 07:35:27
    Od: "Janusz" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Janusz" <s...@p...onet.pl> napisał

    > Jakie pytanie, taka odpowiedz.
    >
    > Place wahaja sie od 700 zl do 100.000 zl

    Opłaca się komuś w Krakowie pracować za 700 jak 500 wynajem kawalerki
    kosztuje ???
    A chodziło mi raczej o podanie przykładów na jakiś stanowiskach ile można
    zawołać.

  • 5. Data: 2006-06-26 07:41:41
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > A chodziło mi raczej o podanie przykładów na jakiś stanowiskach ile można
    > zawołać.

    Np na stanowisko portiera mozna zawołać 10000 zł.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.kszysiek.prv.pl

  • 6. Data: 2006-06-26 09:48:09
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Janusz" <s...@p...onet.pl> napisał

    > Opłaca się komuś w Krakowie pracować za 700 jak 500 wynajem kawalerki
    > kosztuje ???

    Zareczam Ci, ze w Krakowie jest multum ludzi, ktorzy
    pracuja za 700 zl.

    > A chodziło mi raczej o podanie przykładów na jakiś stanowiskach ile można
    > zawołać.

    Mamy Ci wymienic wszystkie stanowiska???!!!

    Neko

  • 7. Data: 2006-06-26 09:48:40
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał

    > Np na stanowisko portiera mozna zawołać 10000 zł.

    Ja bym zawołał 20.000 zl!

    Neko

  • 8. Data: 2006-06-26 09:51:01
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > Opłaca się komuś w Krakowie pracować za 700 jak 500 wynajem kawalerki
    > kosztuje ???

    za 500 zł to w Krakowie pokój wynajmiesz a nie kawalerkę.
    Jak już to za 500 zł będziesz miał kawalerkę "all inclusive" czyli nore
    jedpomieszczeniową ze zlewozmywankiem i wydzieloną kabiną prysznicową A do
    tych 500 zł to musisz sobie doliczyć jeszcze czynsz i opłaty za media bo 500
    zł to jest to co trafia do kieszenie właściciela na czysto.
    Wynajmuję mieszkanie w Krakowie i przeszedłem kilka ofert wynajmu, więc masz
    info z pierwszej ręki.
    --
    Jackare

  • 9. Data: 2006-06-27 10:26:30
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > zł to jest to co trafia do kieszenie właściciela na czysto.
    > Wynajmuję mieszkanie w Krakowie i przeszedłem kilka ofert wynajmu, więc masz

    Chcialbym dla równowagi dopisac, ze za 300 zł bez dodatkowych oplat mozna wynajac
    20-parometrowy pokoj na Woli Duchackiej w prywatnym domu, z dostepem do łazienki i
    kuchni w kilka osob. Takich ofert jest sporo - w sam raz dla kogos, kto szukanie
    pracy kojarzy z Urzedem pracy.

    Wojtek