PracaGrupypl.praca.dyskusjejaki serwis do szukania pracowników polecacie? › Re: jaki serwis do szukania pracowników polecacie?
  • Data: 2010-03-06 14:53:35
    Temat: Re: jaki serwis do szukania pracowników polecacie?
    Od: "B.Z." <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Raczej jak taka osoba może pracować w HR? Jakie może mieć podejście do
    > ludzi, rekrutacji i lepszych od siebie?

    Dlaczego lepszych od siebie?
    > Jakie są wartości etyczne i
    > moralne takiej osoby do piastowania tak wysokiego i ważnego społecznie
    > stanowiska?

    Przykro mi, ale nie zawsze wyroki mają osoby, które napadają na banki lub
    zabijają dla pieniędzy. Czasem to wybryk z czasu młodości lub po prostu pech lub
    podpis w nieodpowiednim miejscu.
    HR to ważne stanowisko społeczne? To dlaczego jak miałem przyjemność w czasie
    rekrutacji rozmawiać z niektórymi osobami to miałem wrażenie, że te osoby nie
    mają pojęcia co robią?

    B.Z.