PracaGrupypl.praca.dyskusje › jaki serwis do szukania pracowników polecacie?

  • 1. Data: 2010-03-04 15:13:37
    Temat: jaki serwis do szukania pracowników polecacie?
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@i...pl>

    Witam!

    Czy możecie polecić, najlepiej z własnego doświadczenia, ze trzy dobre
    serwisy, które pomogą mi znaleźć współpracowników?

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński

  • 2. Data: 2010-03-04 16:25:57
    Od: " kevin" <k...@W...gazeta.pl>

    > Witam!
    >
    > Czy możecie polecić, najlepiej z własnego doświadczenia, ze trzy dobre
    > serwisy, które pomogą mi znaleźć współpracowników?

    Ja mogę tylko odradzić, małopolski oddział pracuj.pl . Dlatego że tamtejszy
    menadżer to osoba, która była w konflikcie z prawem i odsiadywała wyrok. Teraz
    prowadzi rekrutacje HR :-)). Nic tylko pogratulować portalowi, że tak
    prześwietla swoich pracowników.

  • 3. Data: 2010-03-04 16:29:51
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@i...pl>

    Użytkownik " kevin" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Teraz
    > prowadzi rekrutacje HR :-)). Nic tylko pogratulować portalowi, że tak

    Odradzanie traktuję jako formę doradzania ;-)

    Wielkie dzieki za info - na wszelki wypadek będę unikał.

  • 4. Data: 2010-03-04 19:03:32
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 04-03-2010 o 17:25:57 kevin <k...@w...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > Teraz
    > prowadzi rekrutacje HR :-)). Nic tylko pogratulować portalowi, że tak

    Widocznie odsiedzial co swoje i ktos mu dal szanse. Gdyby tak podchodzic
    do sprawy jak Ty, to ponad polowa obywateli nie powinna nigdzie pracowac,
    bo albo mandacik, albo lapowka, albo zniewazenie prezydenta etc

    --
    SprzedamTO.pl

  • 5. Data: 2010-03-06 10:11:33
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik " kevin" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    >Dlatego że tamtejszy
    > menadżer to osoba, która była w konflikcie z prawem i odsiadywała wyrok.
    To tkaie trochę pieprzenie. Odsiedział, to znaczy że zapłacił za swój
    konflikt z prawem i jest czysty, więc o co chodzi? Ma być karany za to że
    był karany ?
    --
    Jackare

  • 6. Data: 2010-03-06 11:20:48
    Od: belgrano <a...@g...net.pl>

    Raczej jak taka osoba może pracować w HR? Jakie może mieć podejście do
    ludzi, rekrutacji i lepszych od siebie? Jakie są wartości etyczne i
    moralne takiej osoby do piastowania tak wysokiego i ważnego społecznie
    stanowiska? Tu miałbym kłopoty z określeniem.

  • 7. Data: 2010-03-06 14:53:35
    Od: "B.Z." <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    > Raczej jak taka osoba może pracować w HR? Jakie może mieć podejście do
    > ludzi, rekrutacji i lepszych od siebie?

    Dlaczego lepszych od siebie?
    > Jakie są wartości etyczne i
    > moralne takiej osoby do piastowania tak wysokiego i ważnego społecznie
    > stanowiska?

    Przykro mi, ale nie zawsze wyroki mają osoby, które napadają na banki lub
    zabijają dla pieniędzy. Czasem to wybryk z czasu młodości lub po prostu pech lub
    podpis w nieodpowiednim miejscu.
    HR to ważne stanowisko społeczne? To dlaczego jak miałem przyjemność w czasie
    rekrutacji rozmawiać z niektórymi osobami to miałem wrażenie, że te osoby nie
    mają pojęcia co robią?

    B.Z.

  • 8. Data: 2010-03-07 06:17:29
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "belgrano" <a...@g...net.pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    >Raczej jak taka osoba może pracować w HR? Jakie może mieć podejście do
    >ludzi, rekrutacji i lepszych od siebie?
    Jeżeli przez "lepszych od siebie" rozumiesz "niekaranych" to IMHO masz
    ograniczone pojęcie o życiu.
    Jeżeli przez "lepszych od siebie" rozumiesz "o wyższych kwalifikacjach" to
    spieszę wyjaśnić, że HR rekrutuje także osoby zajmujące się wykonywaniem
    prostych prac fizycznych, jak sprzątaczki, dozorcy, robotnicy budowlani.

    >Jakie są wartości etyczne i
    >moralne takiej osoby do piastowania tak wysokiego i ważnego społecznie
    >stanowiska? Tu miałbym kłopoty z określeniem.

    Skąd przekonanie, że HR to taka ważna społecznie komórka i że pracują tak
    tylko osoby o kryształowych duszach?
    Ściągałeś kiedyś w szkole, na uczelni?
    Powiedziałeś kiedyś nieprawdę?
    Spóźniłeś się kiedyś gdzieś?
    Czy przywłaszczyłeś sobie kiedykolwiek jakąkolwiek rzecz nienależącą do
    Ciebie, choćby najdrobniejszą ?
    I co ? Możesz jeszcze spoglądać w lustro lub nadal piastować swoje ważne
    społecznie stanowisko ?
    --
    Jackare

  • 9. Data: 2010-03-11 09:09:35
    Od: "shivane" <czbywalec@WYTNIJ_TOgmail.com>

    [cytat]
    Czy możecie polecić, najlepiej z własnego doświadczenia, ze trzy dobre
    serwisy, które pomogą mi znaleźć współpracowników?
    [/cytat]

    http://pracuj.pl (bez względu na to, kto gdzie siedział, ten serwis jest po prostu
    dobry)
    http://jobexpress.pl (dobry i tani)
    http://infopraca.pl (głównie pracownicy niższego szczebla)

  • 10. Data: 2010-03-11 11:51:16
    Od: "genitiv" <alior.alior.alior@WYTNIJ_TOgmail.com>

    [cytat]
    http://pracuj.pl (bez względu na to, kto gdzie siedział, ten serwis jest po prostu
    dobry)[/cytat]

    Popieram.

    [cytat]
    http://jobexpress.pl (dobry i tani)
    [/cytat]

    Chyba najlepsza obsługa klienta z wszystkich portali pracy. Jestem bardzo zadowolony.
    Nieobiektywnie.

    [cytat]
    http://infopraca.pl (głównie pracownicy niższego szczebla)
    [/cytat]

    Dobre dla małych firm, bo mają ogłoszenia za darmo. Poważnych pracowników raczej bym
    tam nie szukał.