PracaGrupypl.praca.dyskusje › jaki jest sens studiowac ???

  • 11. Data: 2003-08-24 00:03:39
    Temat: Re: jaki jest sens studiowac ???
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    #as napisał:

    > A moze po informatyk automatyce :P

    Po [bez dyplomu niestety - też usilnie szukam winnego ;)] Zarządzaniu i
    Marketingu. Ale linformatyk z doświadczenia zawodowego.

    Flyer

  • 12. Data: 2003-08-24 11:22:45
    Od: p...@y...com (Piotr Dembiński)

    Flyer <f...@p...gazeta.pl> writes:

    > Po [bez dyplomu niestety - też usilnie szukam winnego ;)] Zarządzaniu i
    > Marketingu. Ale linformatyk z doświadczenia zawodowego.

    eheh...

    to lepiej skończ jakieś studia podyplomowe bo się możesz obudzić
    z ręką w nocniku :>

  • 13. Data: 2003-08-24 12:23:30
    Od: "Andy" <a...@h...pl>

    > [...]
    > drugi po studiach zarabia 1400 zl - cale 40 % wiecej
    > ( acha byly to studia dzienne )
    > kosz utrzymania na studiach to okolo 700 zl / miesiac
    > 700 * 12 * 5 = 42.000 zl ( wakacje student nie pracuje )
    > [...]

    Rozumiem, że ten co pracuje nie ma kosztów utrzymania? :-)

    Andy

  • 14. Data: 2003-08-24 14:25:05
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Piotr Dembiński wrote:

    > eheh...
    >
    > to lepiej skończ jakieś studia podyplomowe bo się możesz obudzić
    > z ręką w nocniku :>
    ..i bez dyplomu w drugiej :)

    --
    Marcin Tadeusz Strzyzewski
    CCNP/CCSP/SCSA

  • 15. Data: 2003-08-24 15:18:04
    Od: "b2d2" <modul(olejolejolejto)@gratka.pl>

    > pierwszy zaczal prace po ogolniaku i zarabia 1000 zl
    > w momencie kiedy drugi konczy studia (5 lat) ten pierwszy zarobil :
    > 1000zl * 12 * 5 = 60.000 zl

    Podstawowy blad w rozumowaniu:
    Zalozyles, ze ten po studiach nie bedzie awansowal, a bedzie i to duzo
    szybciej niz ten po ogolniaku.
    Oczywiscie sa wyjatki, jeden taki co chodzil ze mna do podstawowki, ale jej
    nie ukonczyl, bo go w poprawczaku zamkneli, jezdzi teraz mercedesem i ma
    kupe kasy (a jakie panienki), a ja jezdze PKSem, oplacalo sie konczyc
    podstawowke?

    Pinio
    --
    "Bo jak się człowiek przejmie rolą sam pan wisz
    to zaraz plecy go rozbolą albo krzyż..."

  • 16. Data: 2003-08-24 18:30:51
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Piotr Dembiński napisał:

    > eheh...
    >
    > to lepiej skończ jakieś studia podyplomowe bo się możesz obudzić
    > z ręką w nocniku :>

    Już się obudziłem, jakiś czas temu. Jak na razie szukam stałego lądu, co
    by móc się pobudować [podyplomówka, bez dyplomu raczej nie wchodzi w
    rachubę]. Nawet próbowałem zrobić ten cholerny dyplom, ale znów mi ktoś
    przeszkadzał, a teraz i kasy brak i za bardzo nie chcę zaczynać znów, bo
    diabli wiedzą do jakiej roboty trafię - jak znów będę miał orkę od świtu
    do nocy, to raczej duże szanse, że bym musiał znów przerwać.

    Flyer

  • 17. Data: 2003-08-24 19:54:21
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Grzegorz <f...@w...pl> wrote:
    > ps. dobrze ze studia nie sa platne

    Są płatne. Twoi znajomi dlatego tak mało zarabiają, bo się między
    innymi na studia "bezpłatne" składają.

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10401 dzień życia, sprawność

  • 18. Data: 2003-08-25 08:21:11
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Grzegorz <f...@w...pl> napisał(a):

    > jest sobie 2 ludzi :
    > pierwszy bez studiow po ogolniaku
    > drugi po studiach

    Jest tylko jeden drobiazg. Otóż ten po studiach łatwiej znajdzie pracę niż
    ten bez studiów. Jest także większa szansa, że awansuje i będzie jeszcze
    lepiej zarabiał.

  • 19. Data: 2003-08-25 09:36:55
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    .... W obu przypadkach zostawisz więcej dla reszty
    > społeczeństwa.

    EEE< Dla kogo?! Hm, ... ?
    th

    Dobranoc.

  • 20. Data: 2003-08-25 10:56:06
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > Jest tylko jeden drobiazg. Otóż ten po studiach łatwiej znajdzie pracę niż
    > ten bez studiów. Jest także większa szansa, że awansuje i będzie jeszcze
    > lepiej zarabiał.

    Może tak, może nie. Osoba po liceum w wieku 24 lat ma już doświadczenie
    zawodowe, stałą pracę. A na takiego absolwenta patrzą jak na trędowatego, jakby
    on nic nie umiał i proponują mu minimalną krajową lub staż... Aż strach się
    przyznać, że się studiowało!

    Liwiusz.