PracaGrupypl.praca.dyskusjejaki jest sens studiowac ??? › Re: jaki jest sens studiowac ???
    From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jaki jest sens studiowac ???
    Date: Sun, 24 Aug 2003 20:30:51 +0200

    Piotr Dembiński napisał:

    > eheh...
    >
    > to lepiej skończ jakieś studia podyplomowe bo się możesz obudzić
    > z ręką w nocniku :>

    Już się obudziłem, jakiś czas temu. Jak na razie szukam stałego lądu, co
    by móc się pobudować [podyplomówka, bez dyplomu raczej nie wchodzi w
    rachubę]. Nawet próbowałem zrobić ten cholerny dyplom, ale znów mi ktoś
    przeszkadzał, a teraz i kasy brak i za bardzo nie chcę zaczynać znów, bo
    diabli wiedzą do jakiej roboty trafię - jak znów będę miał orkę od świtu
    do nocy, to raczej duże szanse, że bym musiał znów przerwać.

    Flyer