PracaGrupypl.praca.dyskusjejaka stawka za prace grafika w sitodruku? › Re: jaka stawka za prace grafika w sitodruku?
  • Data: 2006-09-07 10:48:30
    Temat: Re: jaka stawka za prace grafika w sitodruku?
    Od: "Rafał" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1/10 ceny samochodu minus 25% za niekorzystanie z archiwum...

    Bardzo śmieszne

    > Lokalizacja, konkurencja, doswiadczenie...

    Jeżeli chodzi o lokalizacje to interesuje mnie np: Warszawa, Łódź, Wrocław.
    Jeżeli chodzi o prace to interesują mnie stawki akordowe np: za odryzowany wzór,
    bądź poszczególny kolor. Praca z wykorzystaniem Corela i\lub Photoshopa.
    Doświadczenie jest mało istotne liczy sie znajomość programów i efekt koncowy
    czyli to żeby firma była zadowolona z moich usług.

    Pozdrawiam i prosze o powazne podejscie do mojego zapytania