PracaGrupypl.praca.dyskusje › jaka procedura co do praktyk

  • 1. Data: 2005-01-06 17:19:21
    Temat: jaka procedura co do praktyk
    Od: "gat" <g...@b...pl>

    jestem studentka, wczesniej nie mialam praktyki, chcialabym przez wakacje
    podjac praktyke, doradzcie w jaki sposob wyglada formalne zalatwienie

  • 2. Data: 2005-01-06 19:37:42
    Temat: Re: jaka procedura co do praktyk
    Od: "Mikin" <m...@v...pl>

    > jestem studentka, wczesniej nie mialam praktyki, chcialabym przez wakacje
    > podjac praktyke, doradzcie w jaki sposob wyglada formalne zalatwienie

    proponuje Biura karier
    Jezlei sama znajdziesz pracodawce (praktykodawce:) )
    potrzebna bedzie umowa w 3 egzeplarzach, wypelniasz
    pola (dane o sobie i podpisik) na wszytskich 3 potem idziesz z tym d
    pracodawcy,
    on wypelnia wszystkie egzpl, z umowami idizesz do BK oni sie podpsiuja
    i zatrzymuja jeden egzamplarz jeden dla Ciebie i jeden zanoisz do firmy.
    i po klopocie:))

    tak przynajmniej jest w moim biurze..

    powodzenia:)

  • 3. Data: 2005-01-06 22:08:45
    Od: "Marcin 'Zyga' Rudnicki" <z...@c...chip.pl>

    Postać zwana gat wysłała ze swojej informatycznej jaskini o
    współrzędnych <g...@b...pl> taki oto post :

    > jestem studentka, wczesniej nie mialam praktyki, chcialabym przez
    > wakacje podjac praktyke, doradzcie w jaki sposob wyglada formalne
    > zalatwienie

    Idź do Biura Karier w swojej Uczelni i zapytaj o praktyki. Przedstawią Ci
    gdzie są wolne miejsca i w jakich firmach, wybierzesz sobie i ugadasz się
    od kiedy i na ile chesz zacząc praktyki. Resztą (umowy, papiery, kontakt z
    firmą itd) zajmie się Twoje Biuro Karier.

    [ Marcin 'Zyga' Rudnicki ]
    [ z...@c...chip.pl ]
    [ GG: # 3486813 ]
    [ zmień club na klub ]

  • 4. Data: 2005-01-07 14:29:59
    Od: g...@b...pl

    > powodzenia:)
    thxx za rade, szczerze mowiac wczesniej nie slyszalam o biurze karier

  • 5. Data: 2005-01-07 16:22:27
    Od: "Mikin" <m...@v...pl>

    On Fri, 07 Jan 2005 15:29:59 +0100, gatka wrote:

    > thxx za rade, szczerze mowiac wczesniej nie slyszalam o biurze karier
    acha zapomnialem...

    formulaze berzesz oczywiscie z biura karier
    powodzenia