PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie kuronowka

  • 1. Data: 2005-01-06 14:49:45
    Temat: pytanie kuronowka
    Od: orlos <orlos@[kasujto]amg.gda.pl>

    jak pracowalem ponad rok na 3/4 etatu (umowa o prace) i teraz musze
    przeprowadzic sie w inne miejsce i musze wypowiedziec umowe to czy
    przyslugowac mi bedzie zasilek ??

    jak to jest ze wzgledu na 3/4 etatu ??
    i ze wzgledu na wypowiedzenie przeze mnie umowe ??

    --
    Bartek "orlos" Orłowski
    orlos(at)amg.gda.pl

  • 2. Data: 2005-01-06 16:26:16
    Temat: Re: pytanie kuronowka
    Od: "Beata" <bkand@(nie dla spamu ) - o2.pl>

    Już przez sam fakt wypowiedzenia przez ciebie umowy nie przysługuje ci
    zasiłek.

  • 3. Data: 2005-01-06 16:34:10
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Beata w news:crjor5$bkj$1@news.mm.pl napisał(a):

    > Już przez sam fakt wypowiedzenia przez ciebie umowy
    > nie przysługuje ci zasiłek.

    ? Trochę dziwne... myślałem, że to zasiłek dla bezrobotnych (a tymi są bez
    pracy - także ci, którzy sami się zwolnili), a nie wyłącznie dla zwolnionych
    z pracy. Tyle tylko, że ci, którzy sami się zwalniają dostają po trzech
    miesiącach. No chyba, że coś się zmieniło.

    Aby otrzymać zasiłek ważne jest chyba to ile się zarabiało, a nie jaki to
    był wymiar etatu.

    pozdrawiam
    Greg

  • 4. Data: 2005-01-06 16:39:07
    Od: karolina <karolinapusz@[kasujto].amg.gda.pl>

    Beata wrote:
    > Już przez sam fakt wypowiedzenia przez ciebie umowy nie przysługuje ci
    > zasiłek.

    jest w regulaminie taki punkt ze jezeli wypowiedzenie nastepuje ze wzgl.
    na zmiane miejsca zamieszkania to mozna starac sie o zasilek.
    pozdrawiam
    karolina

  • 5. Data: 2005-01-06 17:44:02
    Od: "AndrzejW" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > miesiącach. No chyba, że coś się zmieniło.
    >
    > Aby otrzymać zasiłek ważne jest chyba to ile się zarabiało, a nie jaki to

    Dokładnie. Jak zarabiał minimum najniższą krajową, czyli tam bodajże 824 zł
    brutto - to dostanie zasiłek. Problem tylko z tym wypowiedzeniem przez
    pracownika. Lepiej by było wynegocjować porozumienie stron.

    pozd
    Andrzej

  • 6. Data: 2005-01-06 22:48:35
    Od: Robert Sander <r...@o...pl>

    Beata napisał(a):

    > Już przez sam fakt wypowiedzenia przez ciebie umowy nie przysługuje ci
    > zasiłek.
    Przeciez napisal, ze wypowiedzenie z powodu zmiany miejsca
    zamieszkania! Nie wprowadzaj w blad.

    Robert

  • 7. Data: 2005-01-06 22:56:14
    Od: Robert Sander <r...@o...pl>

    orlos napisał(a):

    > i ze wzgledu na wypowiedzenie przeze mnie umowe ??
    Niedawno przez to przechodzilem, wiec:
    jezeli sa spelnione inne warunki, to przy zmianie miejsca zamieszkania
    (nie mylic z zameldowaniem) na odlegle od pracy o 3h jazdy komunikacja
    publiczna w obie strony nalezy sie zasilek po 7 dniach. Wypowiedzenie
    moze byc za porozumieniem lub wypowiedziane przez Ciebie.

    Robert