PracaGrupypl.praca.dyskusjejak to urząd pracy pomaga absolwentom › Re: jak to urząd pracy pomaga absolwentom
  • Data: 2004-03-29 14:17:20
    Temat: Re: jak to urząd pracy pomaga absolwentom
    Od: "aga" <n...@j...bezdomna.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja jakiś czas temu przeżyłem lekkie deja vu. widząc w KAŻDYM większym
    > hipermarkecie "produkty czekoladopodobne" - część społeczeństwa daleko
    > od socjalizmu i kryzysu nie uciekła. ;)

    a to wcale nie jest niespodzianka, wyroby czekoladopodobne przez ostatnie
    parę lat, mogły się po prostu nazywać czekoladą, w związku z pewnymi
    zmianami w przepisach muszą wrócić do starej nazwy, nie ma się więc co
    dziwić z nazw takich jak wyrób czekoladopodobny bo on był wśród nas przez
    cały czas tylko się pod czekoladę podszywał :-)

    aga