PracaGrupypl.praca.dyskusjejak to urząd pracy pomaga absolwentom › Re: jak to urząd pracy pomaga absolwentom
  • Data: 2004-03-30 18:47:38
    Temat: Re: jak to urząd pracy pomaga absolwentom
    Od: "bad_skipper" <bad_skipper@bad_skipper.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Cyb" <c...@p...onet.pl_niespamuj> wrote in message
    news:etcj60t9vevfo66km3g43l426ic55a1mni@4ax.com...

    > mam kilkumiesiecznego synka i wiesz co?
    > jak patrze na swiat wokol to syn stwierdzi ze jestem wariatem: bede
    > wymagal od niego uczciwosci a wszyscy wkolo kradna i oszukuja
    > od (p)oslow zaczynajac...

    Ale nie bylo tak zawsze i napewno kiedys bedzie znow normalnie.
    Zapewniam Cie, ze uczciwosc we wszystkich aspektach dzialalnosci czlowieka
    jest najwazniejsza i najbardziej poplaca, chociaz niekoniecznie materialnie.
    Poslami zlodziejami sie nie martw, to waziutki margines, to ludzie bardzo
    biedni wewnetrznie, musza tak robic aby skompensowac sobie to ubustwo.
    Poza pieniedzmi jest jeszcze bardzo wiele innych dobr, ktore nie sa w zaden
    sposob wymienialne na pieniadze, niektorzy nawet o nich nie slyszeli i
    trudno wymagac od nich aby je doceniali...
    Jak pisale poprzednio zmian wymaga system w ktorym zasady moralne zostaly
    zastapione przez roznego rodzaju organizacje np: Narodnyj Komissariat
    Wnutriennich Diel, Narodnyj Komissariat Gosudarstwiennoj Biezopastnosti,
    Sluzba Bezpieczenstwa, Staatssicherheit, etc, ale ktorych dzisiaj juz na
    szczescie nie ma a jedynie nalezy odbudowac te uspione w ludziach zasady
    moralne. Bedzie to proces pokoleniowy i jak widac z dotychczasowych
    doswiadczen, trudny i bolesny .

    ---