PracaGrupypl.praca.dyskusjejak to jest ? noclegi na szkoleniu ??? › Re: jak to jest ? noclegi na szkoleniu ???
  • Data: 2006-04-19 10:40:16
    Temat: Re: jak to jest ? noclegi na szkoleniu ???
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisał(a):

    > Sorry, ale Tobie coś się miesza jakby.
    > Jakie pracodawca ma prawo decydować kto będzie słuchał czyjego
    > chrapania, pierdzenia, sapania, przy kim będzie paradował w piżamie itd.?
    Co niby mi się miesza? Szkolenie ma dwa głowne wymiary: jawny -
    nabywanie wiedzy i umiejętności, ukryty, "podziemny" - integracja.

    Niech sobie ludzie razem popierdzą, jeśli pomoże im to w lepszym
    poznaniu się. Nie mam nic przeciwko temu.

    > Każdy ma prawo spać gdzie chce, gów..., guzik ma do tego trening
    > jakikolwiek, a "pracodawcy" nic do tego.
    Mam wrażenie, że nie bardzo masz pojęcie, co to jest trening
    interpersonalny i wedle jakich zasad przebiega.
    A pracodawcy dokładnie - guzik do tego, co się dzieje na treningu. Niech
    to pozostawi ekspertom, ktorzy trening prowadzą.

    pozdr.
    m.