PracaGrupypl.praca.dyskusjejak szukac pracownika innej karnacji w Polsce? › Re: jak szukac pracownika innej karnacji w Polsce?
    From: "Zoka" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak szukac pracownika innej karnacji w Polsce?
    Date: Fri, 23 Sep 2005 23:23:15 +0200

    Użytkownik "staw" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:dh1k83$g17$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Jestem pracodawcą, otwieram pub i chciałbym żeby kelnerkami u mnie były
    > afro-polki, albo osoby które pochodzą z tamtego rejonu, a np studiują w
    > moim mieście. Jak skonstruować takie ogłoszenie i gdzie się ogłosić?

    a tak się dyskretnie zapytam w jakiej to mieścinie owy pub się kroi?
    na politechnice gliwickiej tak na przykład spotyka się ludzi o urodzie
    odbiegającej on naszej europejskiej.. :)
    może wlasnie takie uczelnie byłyby dobrym punktem, poza tym studentom zalezy
    na kasie.
    aczkolwiek nie są zawsze w pełni dyzpozycyjni.
    a jak na moje oko to w ogłoszeniu jak najbardziej powinieneś napisać, że
    chodzi Ci o osoby o urodzie takiej czy innej.
    ostatnio tak dla przykładu wyczytałam ogłoszenie, że poszukują do pracy
    osoby pozujące do fotografii artystycznej.. warunkiem były blizny lub
    widoczne ślady uszkodzenia ciała.
    dzwoniłam, no ale nie stety sekretarka odywała się za każdym razem.

    owocnych poszukiwań ;)