PracaGrupypl.praca.dyskusjejak sie ubrac w taka pogode na rozmowe w sprawie pracy › Re: jak sie ubrac w taka pogode na rozmowe w sprawie pracy
  • Data: 2006-07-11 19:13:50
    Temat: Re: jak sie ubrac w taka pogode na rozmowe w sprawie pracy
    Od: frehar <b...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    fotech napisał(a)
    > Dżinsy na takie spotkanie to ponury zart.
    >
    > Wojtek

    Witam

    rok temu temu bylem na spotkaniu w sprawie pracy na to samo stanowisko
    tylko do innych lini lotniczych, nie przesadze jak powiem ze z 200 osob
    jakies 50 bylo ubrane elegancko reszta po "cywilnemu" a do nastpengo
    etapu przeszlo jakies 25 osob z czego 2 osoby byly ubrane elegnacko
    :P:-) dlatego jestem "zagubiony" :-) ale chyba przekonaliscie mnie do
    garnituru.
    dzieki za pomoc

    Sebastian Betcher
    [DC]Peugeot 306 jeszcze nie oklejony