PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak sie pracuje w tesco?

  • 11. Data: 2008-05-04 11:22:41
    Temat: Re: jak sie pracuje w tesco?
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Ja sie obawiam, ze on ma pod soba jakichs ludzi, i to niestety trzeba
    > traktowac na powaznie :(

    chyba tak, ogolnie szkoda ludzi ktorzy musza z nim wspolpracowac:)
    ale wyglada na to ze to jakas mala zbieranina ludzi a nie normalny zespol
    ludzi i "wielki kierownik" z wioski sie na nich wyzywa i swoje frustracje
    rozladowywuje:)
    tak to bywa jak ktos nie przygotowany sie dorwie do jakiegos malego
    stoleczka i chce pokazac jakie wielkie z niego panisko:)

    dla mnie to wesolo sie czyta te bzdety :)
    takie urozmaicenie dnia codziennego:)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 12. Data: 2008-05-04 12:00:14
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 4 May 2008 10:49:50 +0000 (UTC), VanVonVen
    <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl> wrote:

    >Ja sie obawiam, ze on ma pod soba jakichs ludzi, i to niestety trzeba
    >traktowac na powaznie :(

    Jest postacią za bardzo przerysowaną, żeby mógł być prawdziwy. To taki
    Pointy-Haired Boss z "Dilberta".

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 13. Data: 2008-05-04 12:15:25
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Maciej Bojko wrote:
    > On Sun, 4 May 2008 10:49:50 +0000 (UTC), VanVonVen
    >
    > Jest postacią za bardzo przerysowaną, żeby mógł być prawdziwy. To taki
    > Pointy-Haired Boss z "Dilberta".

    Też sądzę, że AnyUser "zarządza" ludźmi. Świetnie by musiał grać żeby
    sobie preparować takie posty i nigdy się do tego nie zdradza :)
    Poza tym ma swój blog i tam podobne poglądy wygłasza.
    Nie wiem czy tak dla jaj można to pisać i do tego trzeba chcieć.

  • 14. Data: 2008-05-04 12:27:48
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:Xns9A9482879CE3EvanvonvenWYTNIJTOint@193.219.28
    .145
    VanVonVen <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl> pisze:

    > Ja sie obawiam, ze on ma pod soba jakichs ludzi, i to niestety trzeba
    > traktowac na powaznie :(
    Pamiętam jego pierwsze "występy", przesycone pogardą dla - jak to zwykł
    określać - zużywających się pracowników, których należy eksploatować na
    maxa, a potem wymieniać niczym części zamienne, pamiętam jego teorie o
    "poświęcaniu" dla firmy, absolutnym posłuszeństwie wobec przełożonych i tym
    podobne. Starsi stażem grupowicze też to z pewnością pamiętają, a świeżsi
    mogą podłubać w archiwum.
    Nie wiem jakim cudem ktoś o takich poglądach mógłby mieć "pod sobą" jakichś
    ludzi, Kto by mu ich powierzył?? Może miał, a jak wylazło co ma w głowie
    wylali i tu się leczy?
    Zresztą - kogo to tak naprawdę obchodzi?

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2008-05-04 13:25:59
    Od: VanVonVen <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl>

    Uzytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> raczyl wyrazic
    swoja opinie w news:fvka44$btg$1@news.dialog.net.pl:

    > Nie wiem jakim cudem ktoś o takich poglądach mógłby mieć
    > "pod sobą" jakichś ludzi, Kto by mu ich powierzył?? Może miał, a jak
    > wylazło co ma w głowie wylali i tu się leczy?
    > Zresztą - kogo to tak naprawdę obchodzi?

    Masz racje.
    Niech sie duchowo, mentalnie i psychycznie tutaj oczyszcza. Tutaj nikomu to
    nie szkodzi, wrecz przeciwnie, wnosi on troche radosci, przynajmniej dla
    mnie :)

    --
    pozdr. VanVonVen

  • 16. Data: 2008-05-04 16:20:42
    Od: Paweł Dyda <p...@g...pl.lovespam.invalid>

    Dnia niedziela, 4 maja 2008 14:27 ugodziła mię strzała
    <fvka44$btg$1@news.dialog.net.pl> wystrzelona przez Jotte:

    [...]

    Wojsko Polskie :>

    P.

  • 17. Data: 2008-05-04 16:33:12
    Od: Jakubo <t...@f...o2.shmoo.pl>

    Jotte wrote:

    > Nie wiem jakim cudem ktoś o takich poglądach mógłby mieć "pod sobą"
    > jakichś ludzi, Kto by mu ich powierzył?? Może miał, a jak wylazło co ma
    > w głowie wylali i tu się leczy?

    Niestety są takie mjejsca gdzie właśnie takie sposoby myślenia są na
    porządku dziennym. Dawno temu pracowałem w pewnej firmie produkcyjnej w
    której dyrekcja w ten sposób traktowała kierowników(bo z nikim niżej to
    się już nawet nie raczyła dzieńdobrnąć chociażby), a niektórzy
    kierownicy pracowników.
    Dodam, że większość dyrekcji to byli Francuzi/Francuzo-Polacy, jako, że
    firma była francuska.

    --
    ---

  • 18. Data: 2008-05-04 17:30:13
    Od: sz <s...@b...no>

    no dobra, ale dlugi weekend i majowe swieto robotnicze dobiegly konca,
    czas zwijac czerwone sztandary i do roboty i uwazajcie zeby anyuser nie
    rozpoznal ktoregos z was bo wylecicie z hukiem :)

  • 19. Data: 2008-05-04 20:16:18
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Dodam, że większość dyrekcji to byli Francuzi/Francuzo-Polacy, jako, że
    > firma była francuska.

    zeby nie odbiegac od tematu to przypomne ze z tego co mi wiadomo jak
    hipermarkety sie otwieraly w polsce i kierownictwo bylo zza granicy to bylo
    OK. ale jak pozniej rozkrecili biznes i na kierowniczych stanowiskach
    znalezli sie polacy to zaczela sie masakra. dorwaly sie prostaki do wladzy i
    sie zaczely wyzywac. teraz pewnie nei wielu pracownikow hipermarketow
    jeszcze pracuje od poczatku powstania bo rotacja tam jest spora ale tak
    bylo:)

    u mnie w firmie sie smieja ze jak zawali jakas sprawe pracownik zza
    granicy(np hindus czy anglik) to sie za nim postawi 30 innych pracownikow a
    jak ty sie poskarzysz to jego manager dzwoni do ciebie o co ci chodzi,
    przeciez nic sie nie stalo:)
    a jak polak sie pomyli to 30 pokaze ze to on cos spieprzyl a jego szef do
    ciebie zadzwoni przeprosi i opierdoli swojego pracownika:)

    ot taka "kultura" pracy u nas jest :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 20. Data: 2008-05-04 20:55:30
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > jak ty sie poskarzysz to jego manager dzwoni do ciebie o co ci chodzi,

    I to jest dobre?

    > a jak polak sie pomyli to 30 pokaze ze to on cos spieprzyl a jego szef do
    > ciebie zadzwoni przeprosi i opierdoli swojego pracownika:)
    >
    > ot taka "kultura" pracy u nas jest :)

    Nie, po prostu Polacy są uczciwi.

    W każdym razie uczciwsi od innych narodów. I potrafią postawić sprawę
    jasno: spieprzył właśnie Kowalski.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com