eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjejak sie pracuje w tesco? › Re: jak sie pracuje w tesco?
  • Data: 2008-05-04 21:34:47
    Temat: Re: jak sie pracuje w tesco?
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >>> u mnie w firmie sie smieja ze jak zawali jakas sprawe pracownik zza
    >>> granicy(np hindus czy anglik) to sie za nim postawi 30 innych pracownikow
    >>> a jak ty sie poskarzysz to jego manager dzwoni do ciebie o co ci chodzi,
    >>> przeciez nic sie nie stalo:)
    >> I to jest dobre?
    >
    > i dobre i zle.
    > zle jesli pracownicy sa totalnymi idiotami lub leniami(tu sie zgodze, na
    > przykladzie firmy gdzie pracuje polacy wypadajo o wiele bardziej
    > kompetentnie i pracuja wydajniej). wtedy krycie ich niekompetencji czy
    > lenistwa jest zle. ale jesli ktos sie pomylil co sie przeciez zdaza lub o
    > czyms zapomnial a nie spowodowalo to jakis strasznych skutkow to manager
    > przyjmuje to do wiadomosci ze taka sprawa miala miejsce i powie ze sie
    > zajmie problemem, a nie krzyczy ze to kowalski spieprzyl sprawe i to jego
    > wina a nie moja:)

    Ale ja nie mówiłem, że przełożony spieprzającego ma coś krzyczeć. To
    chyba oczywiste, że jak druga strona dzwoni z problemem - i nie jest to
    klient zewnętrzny, tylko np. inny dział, albo prezes - to chce dokładnie
    wiedzieć, co/kto był przyczyną problemu.

    I wtedy ukrywanie tego jest moim zdaniem złe bezwzględnie.


    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1